Különleges marketing továbbképzés indul

2020. január végén a kortársPRos elindítja kulturális szponzorációs és támogatási továbbképzését főleg vállalati marketingesek és kommunikációs munkatársak számára. A tizenkéthetes képzés célja, hogy a forprofit szcéna meghatározó szereplői és döntéshozói meglássák mi zajlik a film, komolyzene, színház, képzőművészet, design, irodalom és tánc világában, és megismerjék a bennük rejlő lehetőségeket, amelyeket saját cégeik brandépítésében hatékonyan használhatnak fel.

A kortársPRos a hazai piacon egyedüli összművészeti ügynökségként több, mint 15 éve kulturális kommunikációval és brandépítéssel foglalkozik. 2019-ben elindította az Art is Business magazint és az Art is Business: Connections eseményeket, melyeknek vezérfonala, hogy a forprofit szcéna és a kulturális világ meglássa az egymásban rejlő kapcsolódási pontokat, ezáltal elinduljon egy mindkét fél számára jövedelmező kapcsolat, kiemelkedően a szponzoráció és támogatás területén. Az elmúlt időszakban rengeteg vállalati vezetővel, marketingessel és projektvezetővel folytatott beszélgetések arra engedtek következtetni, hogy az értékalapú brandépítés minden egyes cég számára elengedhetetlen. Ebben tud hatalmas segítség lenni a minőségi kultúrával való együttműködés. Viszont ahhoz, hogy bárki tudja használni ezt a piaci szegmenst, fontos értenie és átlátnia.

Ezért is született meg a 7M képzés, amelyben a vállalati oldal meghatározó szereplői számára kívánnak iránytűként szolgálni és segítségül lenni abban, hogyan érdemes a kulturális szféra különböző részeire tekinteni és meglátni bennük a potenciált, amit mindenki a saját brandje építésére használhat fel.

Minden alkalmat hozzáértő, menedzsment orientált szakemberek tartják, akik a saját világuk kiváló működtetői, és képesek a vállalati szakértők szemével is látni valamint a hallgatók számára is érthetően átadni ismereteiket.

Az oktatók között megtalálhatók: Zachar Balázs (producer, Kalocsay Gergely (Magyar Nemzeti Filmalap jogtanácsosa), Jászay Tamás (színházi kritikus, szerkesztő, Revizoronline), Mattyasovszky-Zsolnay Bálint (színházi menedzser), Bérczi Linda (képzőművészeti menedzser, a Budapest Art Week igazgatója), Szabó György (Trafó menedzser igazgatója), Csabai Máté (komolyzenei újságíró és szerkesztő), Egri Gábor (Müpa értékesítési és marketing igazgatója), Valuska László (Margó Irodalmi Fesztivál igazgatója), Osvárt Judit (Design Hét Budapest kurátora), Balogh Máté András (kortársPRos ügyvezetője)

A szervezők rendkívül fontosnak érzik, hogy a résztvevők a képzés során gyakorlati tudást szerezzenek, amit aztán hamar és hathatósan tudnak hasznosítani a munkájuk során. Ráadásul a kreativitás és a proaktivitás érzését is igyekeznek bennük elindítani.

A képzés végére a résztvevők számára megjelennek új lehetőségek, verziók arra, hogyan lehet a vállalatukat hosszútávon, a meghatározott céges stratégiának megfelelően pozicionálni a megszerezett új ismeretek fényében.

  • Megosztom