Különleges kampányt indított a Coca-Cola

Az egész nap a telefonján lógó millenial generációnak indított különleges, álló formátumú videósorozatot „SEEN” címmel a Coca-Cola Magyarország. Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják be a tizenévesek életét, drámáit, nem is akárhogy: beleshetünk a szereplők okostelefonjába. Láthatjuk például, hogyan reagál egy lány, amikor egy haverja kerek-perec megkérdezi: „Akkor most járunk?” A sorozat a Coca-Cola tiniknek fejlesztett platformján, a WOAH-n fut, illetve videóhirdetésekkel is támogatják április 6-ától.

Vajon mi játszódik le a másik fejében, vagy az okostelefonja képernyőjén, amikor már percek óta nem válaszol az üzenetre, de látjuk a chatablakban, hogy elolvasta azt? Hányféleképpen fogalmazza meg egy tinilány a válaszát, mielőtt végül rányom a küldés gombra? A fiúk is pletykálnak és tanácsot kérnek, ha létfontosságú üzenetváltásról van szó? Ezek a kérdések inspirálták a Coca-Cola legújabb, formabontó kampányát.

A négy főszereplő barátsága, történeteik és érzelmeik soha nem látott módon jelennek meg a kifejezetten okostelefonra fejlesztett kampányban: az egyes szereplők mobilja elevenedik meg a képernyőn. A 6 perces, álló formátumú (vagyis vertikális képernyőre fejlesztett) epizódok minden érintett szempontjából megmutatják, mi minden zajlik le az üzenet elolvasása és a válasz elküldése között.

Négy barát, négy telefon, négy nézőpont: egy kerek történet. A „SEEN” Alex, Ella, Jake és Nina telefonján keresztül, a legmenőbb slágerek ütemeire, egyfajta mobil valóságshow-ként mutatja be a mai fiatalok életét. A sorozat a WOAH alkalmazásban lesz látható.

  • Megosztom