Kreatív ügynökséget vált a K&H

2021 januárjától a Geometry Budapest – amely ügynökség 2021-től VMLY&R Commerce néven folytatja a működését – végzi a K&H Csoport kreatív ügynökségi munkáit. A pénzintézeti csoport tavaly indított meghívásos tendert a kreatív ügynökségi feladatokra, és többfordulós pályázat eredményeként választotta ki új ügynökségét, a vállalat korábban a Laboratory Grouppal és a McCann Ericssonnal dolgozott.

„Azt a döntést hoztuk, hogy ettől az évtől a Geometry csapatával folytatjuk tovább a munkát a K&H kreatív kommunikációs feladatain. A tender apropóját az adta, hogy az elkövetkező évek gyökeres változásokat hoznak a pénzforgalmi szolgáltatások terén, melyekre adekvát válaszokat ad a K&H folyamatos fejlesztéseivel. Az innováció üzleti stratégiánk egyik sarokköve, és ezt szeretnénk hangsúlyosan is megmutatni a kampányainkban. Izgalmas időszakon vagyunk túl és még izgalmasabb évek előtt állunk. Köszönjük korábbi ügynökségeinknek a sikeres közös munkát és nagyon várjuk a jövőbeni eredményes együttműködést új partnerünkkel!” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.

„A K&H Bank kommunikációjának központi eleme az innováció, ami rengeteg izgalmas kreatív kihívást rejt magában. A Geometryben pedig immár a globális VMLY&R hálózat tagjaként szintén folyamatosan keressük az olyan jövőbemutató megoldásokat, amelyek ötvözik a fizikai, a digitális és a social értékesítési formákban rejlő lehetőségeket” – nyilatkozta Csirke Dániel a Geometry (VMLY&R Commerce) kreatívigazgatója.

  • Megosztom