Klímás kampányban Németh Lajos

A Columbus Cégcsoport által forgalmazott Fisher Klíma arca lett Németh Lajos, Magyarország talán legismertebb meteorológusa.

A hosszútávú együttműködés kialakításának célja a márka hitelességének építése. Magyarországon a családi vállalkozásból kialakult cégcsoport számításai szerint már minden tizedik lakossági klíma tőlük származik, viszont a márkát a közelmúltig még nem azonosították jól ismert arcokkal a vásárlók, ezért esett a választás Németh Lajosra. A cég hírnévmenedzsmentbe is kezdett egy PR-ügynökség segítségével.

Németh Lajos szerint a globális felmelegedés az elkövetkező években, évtizedekben az emberiség életkörülményeinek egyik legnagyobb meghatározója, kihívása lesz. Véleménye szerint a Fisher klíma olyan termékekkel van a piacon, amelyek elviselhetőbbé, komfortosabbá teszik mindennapjaink életét.

„A tény, hogy egy közismert szereplő a nevét adja termékeinkhez, igazán megtisztelő. Lajos tudja, hogy a klímák – mint ahogy az összes elektromos háztartási berendezés – bizonyos szintű hatással vannak a környezetünkre, viszont a vállalatunk mindig is megfelelt a legújabb EU-s környezetvédelmi szabványoknak és komoly társadalmat segítő tevékenységet is végzünk, ezért vállalható cég vagyunk” – fogalmaz Gábriel Edith, a Columbus cégcsoport kommunikációs vezetője.

  • Megosztom