Kitűnni a reklámzajból – interjú Bene Nikolettával

Tudatosabb, gyorsabb, ravasszabb, informáltabb – ez jellemzi napjaink fogyasztóit Bene Nikoletta, a Spar Magyarország marketing vezetője szerint. A november 14-16. közötti Marketing Summit második napján megrendezett Marketing Masters egyik előadója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról is, hogy a digitális technológiák hogyan változtatták meg a szakmabeliek munkáját.

– Véleménye szerint mi jelenti a legnagyobb kihívást most a marketingesek számára?

– Kitűnni a reklámzajból és valami olyat alkotni, ami még nem volt.

– Az elmúlt egy évből melyik aktivitásukra a legbüszkébb?

– A Húsüzemünk reklámkampányára, mellyel Cannes-ban Ezüst Delfint nyertünk!

– A digitális technológiák térhódítása mennyire változtatta meg a marketingesek munkáját?

– Több csatornára kell figyelni az üzenetek átadásánál, az üzeneteket változatos módon kell elkészíteni és a visszajelzéseket folyamatosan monitorozni kell.

– Fogyasztói életmódváltásról szól az előadása – miben változtak meg a fogyasztók?

– Mindenben.:)) (Ön)Tudatosabbak, gyorsabbak, ravaszabbak, igényesebbek, informáltabbak.

– Miért érdemes résztvenni a Marketing Masters konferencián?

– Mert a legjobb szakemberektől gyakorlati tanácsokat és hasznos esettanulmányokat kaphatnak a résztvevők.

Bene Nikoletta a Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingkommunikációs vezetőket bemutató 50-es rangsorában a 13. helyen végzett.

  • Megosztom