Kitiltották az Echo TV-t és tulajdonosát

A parameter.sk magyar nyelvű szlovákiai hírportál arról ír, hogy Széles Gábor, az Echo Televízió tulajdonosa, Szaniszló Ferenc, a tévé műsorvezetője, valamint egy jobbikos parlamenti képviselő és a párt frakciójának külügyi munkatársa is felkerült arra a listára, amit Ukrajna állított össze. A listán szereplő személyek nem léphetnek be északi szomszédaink országhatárain.

A listára azok kerültek, akiket kapcsolatba hoztak az “Oroszország, illetve más, a Krím elfoglalásával és a Donyec-medencei agresszióval összefüggésben”.

A listán összesen 105 jogi és 388 magánszemély van, újságírok, krími, illetve kelet-ukrajnai szakadár vezetők, a Kremlhez közel álló politikusok – írja a parameter.sk.

 

 

  • Megosztom