Kilátások a Covid árnyékában – BrandMania a jövőről

Idén tavasszal szinte teljesen leállt a gazdaság és bár azóta megtörtént az újraindulás, a Covid-járvány újabb hulláma ismét növeli a bizonytalanságot. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy a nagyvállalatok, ügynökségek képviselői mennyire látják optimistán, vagy éppen borúsan a jövőt.

Ez egy olyan év, amikor nem lehet hátradőlni – nyilatkozta az egyik nagyvállalat munkatársa a BrandMania stábjának, a legújabb műsorból pedig kiderül majd, hogy mire is gondolhatott. De szóba kerül az is, hogyan üresedtek ki az emberi kapcsolatok és ez miért jelent hatalmas problémát, illetve mire számíthat a média- és reklámpiac ebben az évben.

A BrandMania stábja ezúttal már a jövőre volt kíváncsi, ami a Covid-19 járvány újabb hullámában egyre bizonytalanabb. Az RTL Klub magazinjának legújabb adásából kiderül, hogy ügynökségi vezetők, nagyvállalatok képviselői mire számítanak, mit hozhat még ez az év. Van, aki komoly, 14-15 százalékos visszaeséssel számol.

BrandMania ma éjjel 1:00-kor az RTL Klubon.

  • Megosztom