Megvan az év e-kereskedője!

Az eredményhirdetésre és ünnepélyes díjátadására tegnap este került sor a SZEK.org által szervezett XI. Elektronikus Kereskedelem konferencián Gárdonyban.

A közönségszavazás, majd azt követően a szakmai zsűri döntése alapján a SZEK.org, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), valamint a kirowski Isobar által nyolcadik alkalommal megrendezett „Az Év Internetes Kereskedője Díj” 2014 évi nyertese az eOptika.hu online áruház. A tegnap esti díjátadón a kirowski Isobar egy különdíjat is átadott “Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének” a Petissimo online áruháznak.

„Az Év Internetes Kereskedője Díj” első fordulójában a közönségszavazatok döntöttek, kiderült, hogy ki a 32 legnépszerűbb olyan hazai internetes kereskedő, aki magyarországi cégbejegyzéssel és Vedd a neten! Webshop minősítéssel rendelkezik, online kiskereskedelmi tevékenységet folytat és előző éves árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot.

Közel 10 ezer szavazat érkezett több mint 300 weboldalra, akik közül a TOP 32 webáruház pályázatot nyújthatott be, s a második fordulóban a szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri választotta ki közülük Az Év Internetes Kereskedőjét 2014-ben.

A megtisztelő cím elnyerésével az eOptika.hu online áruház jogot szerzett arra, hogy használhassa „Az Év Internetes Kereskedője 2014″ címet és Szetnics Lászlótól, a MasterCard regionális mobil üzletfejlesztési vezetőjétől megkapta fődíjat, az 1 millió forint értékű hirdetési kampányt, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.

A fődíj nyertese mellett a szervezők nyilvánosságra hozták a zsűrizés pontozása alapján a
második, harmadik, illetve negyedik helyezettet.
I. helyezett: eOptika.hu
II. helyezett: maesteszinhaz.hu
III. helyezett: ruhafalva.hu
IV. helyet szerzett: harisnyadiszkont.hu

A kirowski Isobar ebben az évben is elkészítette értékelését a teljes mezőnyről: ebből
kiderült, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó
weboldalak fejlesztése és tervezése. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség
vezérigazgatója, Kovács Zoltán egy különdíjat is átadott “Az Év Legígéretesebb
Kereskedőjének” a Petissimo online áruháznak, amely egyszeri keresőhirdetés auditot
nyert.

A zsűri a döntés során értékelte a kereskedők pályázatát, melyben kiemelt szempontként
szerepelt a vállalkozások üzleti modellje, az elért üzleti eredmények, a honlapok színvonala,
fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetőinek minősége és nem utolsó sorban a
felhasználóbarátság.

A díj főtámogatója a MasterCard, a közönségszavazás támogatója a Bónusz Brigád, az
eBolt, a MédiaMarkt, a NetPincér.hu, a Shopline, a Szallas.hu és a Vatera volt.

  • Megosztom