Kétszázmilliós kampányt indított a Blikk Nők

Átfogó kampánnyal kezdte a 2013-as évet a Blikk Nők magazin, a kreatív koncepciót az Ogilvy reklámügynökség készítette.  A magazin több héten keresztül extra ajándékokkal kedveskedik az olvasóknak.

A Blikk Nők megújult kreatív koncepcióval indítja februári kampányát, amely a Ringier kiadványának tartalmi pilléreire épít. Ezek a gasztronómia, az életmód tippek, a divat-, stílus tanácsadás, valamint a kültéri és beltéri dekor ötletek. A Blikk Nők hirdetése ezeket a nőket érintő legfőbb pilléreket személyesíti meg, rávilágítva, hogy a magazinban mindent megtalál az olvasó, amire egy nőnek szüksége lehet. A kampányfilmet Budapesten forgatta a Blikk Nők stábja, az Ogilvy rendezésében.

                                       

Ez idő alatt a lap különféle meglepetésekkel készül, mint például tematikus melléklettel, ajándék  üdvözlő kártyákkal, február 21-étől pedig +24 oldalon tavaszváró receptekkel.

 

Az Ogilvy csoport Redworks divíziója nyerte a Ringier 2012 év végi, meghívásos tenderét, mely a Blikk, Blikk Nők, hot! magazin és a Nemzeti Sport 2013-as ATL-kommunikációjára írtak ki. A Ringier először választott közös ügynökséget a négy fő márkája számára.

 

A 200 millió összértékű kampány széleskörű kommunikációt ölel fel, amely televíziós (RTL Klub, RTLII, Film+, Cool TV, TV2, Viasat, M1), rádiós (Juventus, Class FM), print (Népszabadság, Népszabadság magazin, Blikk, Vasárnapi Blikk, hot!, Nemzeti Sport, Képes Sport, IM, Bravo, Bravo Girl!) és outdoor elemekből áll.

  • Megosztom