Két kampánnyal is döntős az Uniomedia a Sabre Awardson

A Telekomnak készített Legyél Te is Informatikus kampánnyal és a Sanofi megbízása nyomán született Influenzabusszal került shortlistre a világ legrangosabb PR versenyén, a The Holmes Report által szervezett Sabre Awards EMEA-n az Uniomedia. Az idei versenyre összesen 2400 pályamű érkezett.

 

Az Uniomedia – amely 2016-ban harmadik alkalommal is elnyerte az év ügynökségének járó elismerést, azaz az első helyet a Kreatív által felállított PR-listán – nyert már nemzetközi díjat: 2014-ben European Excellence Awards díjjal jutalmazta a neves nemzetközi szakemberekből álló zsűri az Aegonnal közösen készített Országos Kármegelőzési Programjáért.

 

A PR szakmai Oscar díjának számító Sabre idei díjainak ünnepélyes átadására május 23-án Londonban kerül sor – írja közleményében az ügynökség.

  • Megosztom