Keresik az ország legjobb munkahelyét

Idén tizenkettedik alkalommal indítja útjára a “Legjobb Munkahely Felmérést” Magyarországon az Aon Hewitt. A cég az akcióval konkrét megoldásokat kínál a dolgozók elkötelezettségének és az üzleti eredményesség növelésére.

A felmérésre júniusig jelentkezhetnek a cégek, a kis- és közepes vállalkozásoktól a több ezer munkavállalót foglalkoztató multinacionális vállalatokig – derül ki az MTI tudósításából.

 

“Az elkötelezettség mérése recesszió idején különösen fontos” – idézi az Aon Hewitt közleménye Steigerwald Zsuzsát, a felmérés szakmai vezetőjét. “Ebben az időszakban célszerű megalapozni a dolgozók elkötelezettségét, hogy később is meg tudja őket tartani a munkáltató. A felmérésben való részvétellel felismerhetők és fejleszthetők a vállalatban rejlő erre irányuló képességek” – vélekedik.

 

A felmérés keretében a felsővezetést és a HR munkatársakat kérdező kérdőívek mellett minden dolgozó véleményt nyilváníthat munkáltatójáról, aki szeretné megosztani észrevételeit.

 

Az Aon Hewitt célja idén is egy, a helyi viszonyokat is tükröző, hiteles munkavállalói tendenciákat bemutató kép kialakítása. Legjobb munkahelyeket ezúttal is 3 kategóriában hirdetnek: az 50-250, 250-1000 munkavállaló között, és az ezernél több embert foglalkoztató vállalatoknál – olvasható az MTI beszámolójában.

 

Tavaly összesen 23.000 munkavállaló és 503 felsővezető véleménye alapján adták át a legjobb munkahely címeket.

 

A közlemény szerint a Legjobb Munkahely Felmérésbe jelentkezők részt vehetnek a Tudatos Munkahelyek Klubjában is, ahol számos érdekességet és tapasztalatot, aktualitást osztanak meg a tagokkal.

 

A Hewitt Associates 1997-ben állította össze először a “Legjobb 100 munkahely” listáját. A felmérés 2001-ben jutott el először Magyarországra, Németország mellett az első európai országként.

 

Tavaly a Mátrai Erőmű Zrt. lett a legjobb magyar munkahely a nagyvállalatok között, míg a 250-1000-es létszámú vállalatok kategóriájában a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., az ennél kisebb cégek versenyében pedig a gyógyszeriparban tevékenykedő Janssen-Cilag Kft. nyert.

 

A felmérés kiemelt médiapartnere 2012-ben a Napi Gazdaság.

  • Megosztom