Az OTP Fáy András Alapítvány az OTP Bank és az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával bruttó 38 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a legjobb digitális megoldások felkutatására. A pályázaton szinte bárki elindulhat, és elegendő a megálmodott projekt ötletével 2018. január 15-ig online jelentkezni.
Az OTP Fáy András Alapítvány már 25 éve dolgozik a felnövekvő generáció pénzügyi, gazdasági, gazdálkodási ismereteinek fejlesztésén. Eddigi munkájuk eredményét számos hazai és nemzetközi elismerés, egyre bővülő partnerhálózat, illetve több mint 100 ezer pénzügyileg felkészült fiatal tanúsítja. Az Alapítvány a világon egyedülálló módon oktatja a az iskolásokat gazdálkodási ismeretekre. A tantermi, illetve a Budapesten és Nyíregyházán működő OK Oktatási Központokban zajló személyes oktatást most azonban szeretnék digitálisan megvalósítható programmal is kiegészíteni. Elsősorban olyan anyagokat várnak, amelyek segítségével a 12-22 év közötti célcsoport szórakozva válhat felelősen gazdálkodó, pénzügyileg megfontolt felnőtté. A játékosság, kreativitás, innovatív megközelítés kiemelten fontos. Így közösségi médiás programmal, applikációval, gamification-projekttel vagy akár VR-megoldással is lehet jelentkezni 2018. január 15-ig a www.fayotletpalyazat.hu honlapon keresztül.
„Ahogy az OTP Banknál, úgy az általunk életre hívott Alapítvány életében is egyre fontosabbak a digitális megoldások. Ma már nem elég a fiatalokat az offline térben, és csak klasszikus edukációs aktivitásokkal elérni. Ezért szeretnénk nyitni pénzügyi oktatásban a játékosság, az innováció és az Internet felé. Az OTP Fáy András Alapítvány munkáját eddig is az újszerű gondolkodás, a gyermekközpontúság határozta meg, és ezt szeretnénk most egy újabb szintre emelni. Tudjuk, hogy sok alkalmazás, játék, szoftver és program létezik már, azonban azt is tudjuk, hogy a legjobb még nem született meg. Reméljük, hogy azt pont az egyik olvasó ötlete alapján, vele karöltve fogjuk megvalósítani” – mondta Csányi Péter, az OTP Bank Nyrt. Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóság ügyvezető igazgatója, a zsűri elnöke.
A pályázaton minden 14. életévét betöltött természetes személy elindulhat, sőt az sem kitétel, hogy ő maga meg tudja valósítani az ötletét. Tehát a lehetőség most tényleg bárki számára adott. A legjobb projektet az OTP Fáy András Alapítvány elismert szakemberekkel valósítja majd meg. Így akár középiskolás diákok, kollégiumi szobatársak vagy akár a számítástechnikában teljesen járatlan szülők is pályázhatnak.
„Az Ötletpályázat életre hívásával a legfőbb célunk olyan megoldásokat találni, amelyek valóban támogatják és jobbá teszik a 12-22 éves célcsoport életét. Szándékosan hagytunk tág teret az elképzeléseknek, a nyertes pályázat az élet bármely területéről érkezhet. Mindössze annyit kérünk, hogy a benyújtott ötlet legyen digitálisan megvalósítható, innovatív, a fiatal célcsoport számára érdekes, izgalmas, és valamilyen módon érintse a pénzügyi kultúrafejlesztést.” – nyilatkozta Schrankó Péter, az OTP Fáy András Alapítvány ügyvezető igazgatója.
A beküldött ötleteket a Csányi Péterből (ügyvezető igazgató, OTP Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóság), Dobó Mátyásból (ügyvezető igazgató, Endless.Consulting), Gróf Henrik Balázsból (oktatás szakmai igazgató, OTP Fáy András Alapítvány) és Ságvári Bencéből (ifjúságkutató, Magyar Tudományos Akadémia Társadalomtudományi Kutatóközpont) álló négytagú szakmai zsűri bírálja el, és a legígéretesebb ötletet beküldő pályázóknak Mentor Programmal is segítenek a pályázati anyag tökéletesítésében.
Az Ötletpályázat összdíjazása bruttó 38 millió forint, amely a versenypályázatra beküldött, formailag elfogadott pályamunkák között a következő módon oszlik meg: a pályázat nyertesének fődíja bruttó 15 millió forint, továbbá az OTP Fáy András Alapítvány – a zsűri javaslata alapján – bruttó 23 millió forintot oszt szét a Mentor Programba bekerült, arra érdemes pályázók között.
- Hirdetés -
Keresik a legjobb digitális megoldásokat
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Beindult a generációváltás a hazai cégeknél
Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...
Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...
Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka
Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...
Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show
Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait.
A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...
Jó hír a Vibertől
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...
Újdonságok érkeznek a Disney+-ra
Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...
Kosztümös film érkezik a mozikba
A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...
Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform
Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...
Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert
Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...
Autópiaci trendek a BrandManiában
Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...
- Hirdetés -