Karácsonyi láz és pezsgőmámor a BrandMániában

A legtöbb nagy márka számára kulcsfontosságú a karácsony, hiszen több százmilliárd forint sorsáról dönt ez az időszak. A BrandMánia utánajárt, hogyan készülnek a nagy cégek az ünnepi időszakra, a műsor második részéből pedig kiderül, mennyire pezseg a pezsgőpiac.

 

Az idén a tavalyi karácsonyhoz képest három-négy százalékkal többet, közel 800 milliárd forintot költhetnek el a vásárlók ajándékokra és élelmiszerekre. Nem véletlen, hogy a legtöbb nagy márka kiemelten kezeli az év végét. A BrandMánia stábja utánajárt, hogyan készültek fel az ünnepekre a nagy cégek.

 

A műsorból kiderül, hogy mennyire fut fel az év utolsó hónapjában többek között a Media Markt és a Spar forgalma, illetve mennyivel nő meg a nagy bevásárlóközpontok látogatottsága. A BrandMániában megszólal a legnagyobb online játékáruház vezetője is, de a könyvpiac meghatározó szereplője, a Libri is beszámol a tapasztalatairól.

 

A műsor második részében a pezsgőké lesz a főszerep. A BrandMánia stábja meglátogatta a legnagyobb magyar pezsgőmárka, a Törley pincészetét, de a műsorban szó lesz a kézműves pezsgőkről és a habzóborokról.

 

 

  • Megosztom