Kampányol az OTP Mobil

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil, amelynek középpontjában az a célkitűzés áll, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára. A vállalat célja hangsúlyozni, hogy az év eleji hajtás közepette nem kell, hogy még az autópálya-matrica vásárlás is pluszterhet jelentsen számukra, mert létezik egy egyszerű megoldás, amellyel néhány érintéssel, szó szerint szinte pillanatok alatt meg tudják venni az új jogosultságot.

 

Az OTP Mobil Kft. által indított autópálya-matrica kampány keretében a vállalat kommunikációjának középpontjában az a célkitűzés áll, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára. Ismert tény ugyanis, hogy a 2016-ban megvásárolt, tavalyi évre érvényes éves matricák lejárati határideje 2017. január 31. Ez feladatként az évkezdés után szinte azonnal az autósok feje fölé tornyosul és már az első hetekben plusz elintéznivalót jelent számukra, halasztására pedig nincs lehetőség. A matricavásárlásnak ráadásul komoly tétje van – sokezer forintos büntetést kaphatnak azok, akik elmulasztják megvenni az úthasználati jogosultságot, utólagos pótlására pedig nincs mód. Az OTP Mobil célja felhívni az autósok figyelmét, hogy az év eleji hajtás közepette nem kell, hogy még az autópálya-matrica vásárlás is pluszterhet jelentsen számukra, mert létezik egy egyszerű megoldás, amellyel néhány érintéssel, szó szerint szinte pillanatok alatt meg tudják venni az új jogosultságot. Az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltetett Simple alkalmazással bárki gyorsan és kényelmesen vásárolhatja meg a matricát, amely a fizetés pillanatától azonnal érvényes lesz.

 

A kampány fókuszában a fő üzenet hangsúlyozása áll, melynek lényege, hogy ha káosz az autósok napja, a Simple alkalmazással legalább a matricavásárlást meg tudják oldani egyszerűen és kényelmesen. A kampány központi eleme egy TV kampány, amely január 16-án indul és 53 csatornán fog futni. Ezzel a szpottal a mozikban a filmek előtt lévő reklámblokkban is találkozhatnak majd a nézők.

 

A figyelemfelkeltő célt az OTP Mobil a klasszikus sajtókommunikációs eszközök mellett a vásárlás egyszerűségét és az alkalmazás előnyeit hangsúlyozó 4 hetes Vezess.hu kampánnyal is erősíti. Ennek részeként szerkesztőségi tartalmak és rövidhírek népszerűsítik az aktualitást és az applikációt. Az OTP Mobil értékes nyereményeket is sorsol mindazok között, akik 2017. február 17-ig az alkalmazásban vagy a honlapon vásárolnak úthasználati jogosultságot.

  • Megosztom