Kampányol a Multipont

A MOL és az OTP Bank által alapított Multipont Program tavalyi megújulásának évfordulóján indul útjára a már több mint 800 ezer kártyabirtokost számláló törzsvásárlói program legújabb kampánya, melynek célja kettős: egyrészről fontos eleme az edukáció, azaz a multipontok felhasználási módjának és lehetőségeinek tudatosítása a kártyatulajdonosok körében, másrészről a rendszeresebb kártyahasználat ösztönzése nyereményjáték segítségével.

A hétfőn debütáló promóciós kampánnyal a közönség a TV-ben és online felületeken, valamint a Multipont Program stratégiai partnereinek POS és online platformjain is találkozhat. A TV szpot kreatív ötlete a multipontok felhasználásának egyszerű képletével játszik el, mindezt egy letisztult, minimalista képi világban, animációval bemutatva.

A promóció egyik fő vonzereje, hogy a játékosoknak nem kell mást tenniük mint használni a regisztrált, ingyenes Multipont törzsvásárlói kártyájukat, vagy Multipont bankkártyájukat legalább két Multipont Partnernél a promóciós időszak alatt, azaz szeptember 15. és október 31. között. A „Multiponttal most még többet nyerhet!” nyereményjáték során több mint 70 nyertes közel 6 millió forint értékű nyereményt vihet haza. A promóció részleteit a www.multipont.hu/regisztraljesnyerj oldalon találhatják meg az érdeklődők.

Októberben a most indult promócióra ráépülve indul egy másik Multipont nyereményjáték is, amely a fiatalabb célközönségnek szól, és csak online felületeken lesz elérhető, és amelynek fődíja egy élményautózás lesz Michelisz Norbert, Európa-kupa és többszörös világbajnoki futamgyőztes magyar autóversenyzővel.

  • Megosztom