Kampányol a Decathlon

Minden évben elkészíti a Decathlon a karácsonyi filmjét, mellyel a márka arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy nagyon is jó ötlet sporteszközt ajándékozni szeretteinknek, ha egy teljesebb, élményekkel teli jövő évet kívánunk nekik. Ugyanakkor ez az év kötelezővé tette a hagyományos kommunikációs célok újratervezését is, ezúttal fontosabbá vált azt hangsúlyozni, a sport segíthet együtt átvészelni a nehéz időszakokat és boldogabbá tenni az együtt töltött időt.

Az összetartásra idén nagy szükség volt minden családban. 2020 egyik fontos tanulsága, hogy együtt bármit átvészelünk, ha családként úgy tudunk működni, akár egy profi sportcsapat, stratégiával, kulcsszerepekkel, jól begyakorolt csapatjátékkal. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem kell néha improvizálni, nem hibázhatunk, nem csúszhatnak be “sportbalesetek”… a sport a család már csak ilyen!

A Decathlon karácsonyi filmjében az egész évre visszaemlékezve és azt lezárva emlékezteti a családokat arra, hogy olyan emberfeletti teljesítményt nyújtottak, amit a világ top sportcsapatai is megirigyelnének életük legfontosabb mérkőzésein. Így év végén, egy újabb karantén kapujában tényleg egyetlen “feladatuk” maradt, hátradőlni, és megpróbálni egymáson és magukon is nevetni, legalább a karácsonyfa alatt.

  • Megosztom