Jól teljesít a Class FM

A kereskedelmi szempontból fontos, 15-49-es célcsoportban hétközben átlagosan 1,3 millió hallgatót ér el a ClassFM, csaknem 300 ezerrel többet, mint a Neo FM – derül ki a Class FM közleményéből. A rádió legnépszerűbb műsora továbbra is a Morning Show, Sebestyén Balázs és csapata 901 ezer hallgatót ér el.

„A hallgatottsági adatok visszaigazolják, hogy az a stratégia, amelyet rádiónk működése óta tudatosan alkalmazunk a hangzás és a hangvétel kialakításában, nem csak megtalálta az utat a hallgatókhoz, hanem képes hosszú távú tartós kötődések kialakítására. Külön örömünkre szolgál, hogy a rádiós piac is láthatóan magára talált az elmúlt évben, közönségünknek pedig kifejezetten tetszenek az olyan műsorfolyam értékét növelő promóciók, mint például a Nagy párbaj, amihez hasonló még nem volt a Class FM történetében” – értékelte a felmérést Tiszttartó Titusz, a ClassFM programigazgatója.

 

A kereskedelmi szempontból fontos, 15-49-es célcsoportban hétközben átlagosan 1,3 millió hallgatót ér el a ClassFM, csaknem 300 ezerrel többet, mint a Neo FM. Egy átlagnapon is közel 1,2 millióan választják a ClassFM-et, ez esetben is mintegy 300 ezerrel többen, mint ahányan a Neo FM-et.

 

A fiataloknál, és a kereskedelmi célcsoportban is őrzi piacvezető pozícióját a rádió, amelynek legnépszerűbb műsora továbbra is a Morning Show. Sebestyén Balázs és csapata 901 ezer hallgatót ér el, míg a Neo FM reggeli műsorát 741 ezren hallgatják.

  • Megosztom