Jöhetnek a reklámok a gyerekcsatornán

A Turner Broadcasting második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon.

 

A világ legnagyobb animációs film gyűjteményének hatalmas erőforrásaira támaszkodva, amely a Warner Bros., a Hanna-Barbera, a Cartoon Network és az MGM televíziós és színházi rövidfilmjeit, sorozatait és különkiadásait tartalmazza, a Boomerang műsora olyan időtlen kedvenceknek ad otthont, mint a Tom és Jerry, a Bolondos Dallamok és a Scooby-Doo, egy sor újonnan megvásárolt kortárs sorozattal egyetemben, amelyeket a világ legkülönbözőbb pontjain gyártanak a stúdiók.

 

Ebbe a kínálatba beletartozik az Oddbods, a Happó család, az Én és a lovagom, a Dorothy Óz földjén, amely a klasszikus Óz, a csodák csodája filmen alapul, illetve az átdolgozott Flúgos futam sorozat, amely a bolondos Hanna-Barbera klasszikus előtt tiszteleg. Az új, egyéb animációs stúdióktól megvásárolt műsorok közé tartozik a Kókusz Kokó, a kis sárkány, és a Pat, a kutya sorozat is.

 

„Értéknövelt, célzott megoldásokkal állunk majd hirdetőink rendelkezésére, amely keretében adatokkal biztosítjuk, hogy elérjék célcsoportjukat: a gyermekeket és szüleiket” – mondta el Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

  • Megosztom