Jó ügyért kampányol a Szerencsejáték Zrt.

A Szerencsejáték Zrt. egy fontos ügy mellé állva indítja el év végi kampányát, amelynek középpontjában a november 4-től limitált darabszámban kapható Kiskarácsony és Nagykarácsony sorsjegycsalád áll. A 360 fokos kampány célja a termék népszerűsítése, amelyet a vállalat egy mindannyiunk számára fontos közös cél kitűzésével, a fogyatékossággal élő gyermekek támogatásával és integrációjával segíti. Egy európai szintű kezdeményezést a közép-kelet európai régióban elsőként megvalósítva a nemzeti lottótársaság év végi sorsjegyeinek bevételét úgynevezett befogadó játszóterek létesítésére fordítja. Ezeken a tereken ép és fogyatékossággal élő gyermekek közösen játszhatnak. Az országszerte épülő befogadó játszótereket nem csak a fizikai akadálymentesség teszi különlegessé, hanem a szemlélet, amely az együttműködésre, a képességek sokféleségére épít.

A kampány fő célja az ajándékkísérőként, karácsonyfadíszként, illetve adventi naptárként is funkcionáló Kiskarácsony és Nagykarácsony sorsjegyek ismertségének és eladottságának növelése, amelyet a Szerencsejáték Zrt. egy – a játékosokkal közös – cél kitűzésével szeretne elérni. Ez a társadalmi ügy a fogyatékossággal élő gyermekek integrációja, hiszen a vállalat a termék bevételéből befogadó (inkluzív) játszóterek építését teszi lehetővé.

A reklámfilm, amely a televízióban, mozikban és közösségi médiában látható majd, a karácsonyi csodákra, a meghitt pillanatokra és a másoknak szerzett apró örömök jelentőségére épít, így a nézőket már novemberben eltölti a meghitt ünnepi hangulattal. A film koncepciója – amelyet egy fiatal pár karácsonyi történetén keresztül ismerhetünk meg – arra épül, hogy a szerencsés véletlenek olykor igazán nemes ügyek felkarolására is lehetőséget teremtenek számunkra. A cél az volt, hogy a reklámfilm története tükrözze a vállalat társadalmi célkitűzését, az ünnepi időszak emelkedett figyelmét felhasználva terjessze az adakozás fontosságát, miközben népszerűsíti magát a terméket. Az eddigi sikerek után idén másodízben karolta fel a vállalat a fogyatékossággal élő gyermekek integrációjának ügyét, amelyhez a Nagykarácsony sorsjegyet vásárlók közvetlenül hozzájárulhatnak.

Az alkotók minden apró részletre odafigyeltek a forgatás során annak érdekében, hogy megteremtsék azt a meghitt karácsonyi hangulatot, amellyel a reklámfilmben szereplő Nagykarácsony sorsjegy a szívünkbe lopja magát. A forgatás fő helyszínéül a Belvárosi Színház, illetve a Csepeli Színház szolgált, amelyek közül utóbbit az elhagyatott mozi hatáshoz rengeteg díszlet elemmel és sok munkával kellett megöregíteni, majd a film második feléhez új életre kelteni. Az alkotók a képeket 35mm-es filmszalagra rögzítették, hogy a lehető legfilmesebb érzetet keltse.

A kampány elemei:

• 60 és 30 másodperces reklámfilm (televízióban, mozikban és közösségi médiában)

• 30 másodperces rádióreklám

• közterületi hirdetések

• sajtóhirdetések

• online hirdetések

• a sorsjegyet népszerűsítő POS reklámeszközök

• social media és PR aktivitás

  • Megosztom