Jelentős változások a Tchibo-nál

Új szakemberekkel bővült a Tchibo Budapest Kft. menedzsmentje. Az online kereskedelemi és a shop üzletág vezetésében bekövetkezett változások biztosítják az üzletágak stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelését, valamint a Tchibo üzletek vásárlóközpontú, magas színvonalú üzemeltetését.

 

A Tchibo Budapest Kft. Mészáros Zsoltot nevezte ki ügyvezető igazgatónak. A korábban marketingigazgatóként dolgozó szakember a Lengyelországba visszatérő Andrzej Jackiewiczet váltja, aki több éven át sikeresen vezette a Tchibot Magyarországon. Az új vezető feladatának tekinti, hogy növelje hazánkban Tchibo egyedi üzleti modelljének ismertségét és tovább erősítse a cég magyar piaci pozícióját – írja közleményében a társaság.

 

Mészáros Zsolt kereskedelmi diplomáját a budapesti Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte, majd később Dél-Afrikában, marketing szakirányon végzett. Szakmai karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte, majd 13 év múltán a Borsodi Sörgyár Zrt.-hez került, ahol marketing- valamint kereskedelmi igazgatóként dolgozott.

 

A Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját 2013. január 1-től Laczó Eszter tölti be. A szakember feladata az egységes marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása a Tchibo kávé- és non-food üzletágában egyaránt.

 

Laczó Eszter 2000-ben végzett a Budapesti Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán, s 13 éves FMCG területén szerzett tapasztalattal rendelkezik a marketing és trade marketing feladatok menedzselése területén. Karrierjét a Kraft Foods-nál kezdte, majd 2002-től a Reckitt Benckisernél bővítette szakmai ismereteit és vezetői tapasztalatit. Szakmai pályafutását 2007-től a Danone-nál folytatta, mint Brand Manager, majd 2011-től a Danone barcelonai központjában töltött be Global Brand Marketing Manager pozíciót.

 

A Tchibo 2012 márciusában indította el Magyarországon online kereskedelmi üzletágát. A terület stratégiai szerepének és üzleti eredményének növelése érdekében a vállalat nagy tapasztalattal rendelkező vezetőt nevezett ki az üzletág élére. 2012. december 3-tól az ECommerce üzletág vezetői pozícióját Németh Norbert tölti be, aki 12 éves szakmai tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce, az on-line média és a digitális marketing területén.

 

Szakmai pályafutását az Expressz.hu Kiadónál kezdte, majd 2000-2008 között a Sanoma Magazines International-nél (Sanoma Magazines kiadócsoport) folytatta munkásságát. Mielőtt elvállalta a Sanoma Media E-Commerce igazgatói pozícióját, 2 évet töltött Londonban a Business Monitor International cégnél, mint digital marketing es E-Commerce üzletágvezető. Marketingigazgatóként irányította és menedzselte a 20 legfontosabb Sanoma portál teljes marketing aktivitását.

 

A Tchibo Budapest Kft. Shop üzletágának új vezetője Várbíró Gergely. Feladata a teljes Shop üzletági csapattal együtt a Tchibo üzleteinek operatív működésének és az eredmények új szintre emelése, a Tchibo üzletek vásárlóközpontú, magas színvonalú üzemeltetése.

 

Várbíró Gergely diplomáját 2004-ben szerezte a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció és PR szakán. 2003 óta dolgozik a kiskereskedelem, vendéglátás területén. 2007-től az AmRest Hungary Kft-nél dolgozott a Pizza Hut éttermek területi vezetőjeként, majd régiós vezetőként ő irányította a 9 budapesti, valamint a debreceni KFC éttermet.

  • Megosztom