Jelentős változások a National Geographicnál

A National Geographic magazinnál is összevonja a főszerkesztői és portfólióigazgatói funkciót a lapot gondozó Sanoma Media Budapest. A kiadványt annak májusi számától az eddigi portfólióigazgató, Lipták Tímea irányítja főszerkesztő-portfólióigazgatóként.

 

Lipták Tímea 2002 óta lapigazgatóként a nemzetközi licencbrandek, így a National Geographic, Marie Claire, a Cosmopolitan magazin és website, valamint 2011 óta az ELLE portfólióigazgatója. Ugyancsak hozzá tartoznak a hazai fejlesztésű női glossy magazinok, így a Nők Lapja Évszakok és a Maxima. Az új szerkesztőségi struktúrában továbbra is ifj. Vitray Tamás vezető szerkesztő és Heltai Csaba művészeti vezető biztosítják a magazintól megszokott tartalmi és vizuális minőséget.

 

A 124 éves National Geographic magyar kiadása 2003 óta jelenik meg Magyarországon a Sanoma Media Budapest kiadásában. A National Geographic az első számú ismeretterjesztő és tudományos márka Magyarországon, a magazin (példányszám, olvasószám valamint márkaismertség terén egyaránt) és a www.ng.hu site révén. A kiadó szándéka, hogy a megfelelő figyelem mellett egyúttal biztosítsa a termék hosszú távú nyereséges működtetést. Így a kiadó tovább erősíti a magazin magyar vonatkozású cikkeit, fejleszti a napi frissülésű website-ot és további izgalmas különszámokat jelentet meg.

 

Egyúttal távozik a National Geographic magazintól Schlosser Tamás, aki 2006 óta irányította a magazint főszerkesztőként, előtte annak vezetőszerkesztője volt.

 

  • Megosztom