Jelentős változások az OMD-nél

Az OMG ügynökségi csoport ügyvezetői pozíciójában folytatja pályafutását Szabó Edina, az OMD vezetését pedig Kosaras Klaudia veszi át tőle. A médiaügynökség jelentős szervezeti átalakuláson is átmegy a digitális transzformáció jegyében, a stratégiai átszervezés középpontjában a „Super Team” koncepció áll.

Szabó Edina korábban már bizonyította tudását, tehetségét és tárgyalási képességeit az OMG kereskedelmi igazgatói pozíciójában, így 5 év OMD ügyvezető igazgatói munkája után az új pozíciója részben “hazai pálya” lesz. Ugyanakkor új feladatköre lényegesen szélesebb területet ölel fel: többek között a teljes médiaügynökségi csoport kereskedelmi stratégiájáért, médiavásárlási feltételek tárgyalásáért, az OMG aktuális és jövőben ügyfél igényekre szabott termék és szolgáltatás portfóliójának fejlesztéséért és árazásáért lesz felelős – derül ki az OMD közleményéből.

Szabó Edina a stafétabotot Kosaras Klaudiának adja át az OMD ügyvezetői igazgatói székében. Klaudia az egyértelmű választás, hiszen az itt töltött 13 év alatt mind az ügyfelek, mind a kollégák elismerését kivívva számos szép eredményt, szakmai díjat és elismerést tudhat magáénak.

Az OMD stratégiai átalakulásának középpontjában az új “Super Team” koncepció áll. Ennek lényege, hogy a cég munkatársai a klasszikus displaytől kezdve a programmatic vásárláson át a hirdetéskiszolgálásig a teljes online ökoszisztémát lefedve képesek lesznek hiteles, szakmailag megalapozott, ugyanakkor az ügyfél márkáját fókuszban tartott projektek teljeskörű menedzselésére. Ennek alappillére a teljes cégcsoportra kiterjedő digitális képzési program, melyet januárban indítanak.

A programmatic specialisták segítségével a “klasszikus” tervezők mély elméleti és gyakorlati tudást szereznek e területen, míg a programmatic specialisták elmélyülnek a display tervezés rejtelmeiben. Adserving területen is jelentősen bővítik a szakértő kollégák körét, ezzel biztosítva az egységes tudást. A társaságnál abban hisznek, hogy nem a vásárlási mód a meghatározó az online médiatervezésben és vásárlásban, ezért olyan “all display” szakembereket képzünk, akik teljeskörű rálátással e területre a legjobb szakmai javaslatot tudják nyújtani.

A jelenlegi 5 ügyfél csoport a jövőben 3 csoporttá alakul, teamenként 2 senior kolléga vezetésével, akik az évek során bizonyították elkötelezettségüket, szakmaiságukat és megújulásra való képességüket. Az ügyfél csapatok munkáját digitális és stratégiai divíziók támogatják Yasar Umut Digital Director és Néz Kata Strategic Director vezetésével. A jövőbe vezető út egyértelműen az adatokkal szegélyezett, így Umut és Kata irányításával a data, content és SEO területeink még nagyobb hangsúlyt kapnak a jövőben.

Az OMD-nél nagy hangsúlyt fektetnek a tehetséggondozásra és a jövő vezetőinek kinevelésére. Az erős szakmai – és középvezetői bázis az új struktúrában is fontos szerepet kap. A cég közleményében külön gratulált a jelen és a jövő vezetőinek: Kemerle Regina, Polgár Krisztina, Bürger Tamás, Jung Mihály, Pataky Gergely, Vásárhelyi Ágota, Beluscsák Márk és Kupi Dániel.

  • Megosztom