Játszhatnak és szavazhatnak a szépülni vágyók

A L’Oreal csoporthoz tartozó Garnier Facebook-oldalán nemcsak termékismertetőkkel, hanem nyereményjátékokkal is várják a rajongókat.

A Traffic BTL kommunikációs ügynökség június 17-én indította el Garnier brand hivatalos magyarországi Facebook-oldalát, az azóta közel tízezer fős rajongószámot produkáló Garnier Hungary oldalt. Az ügynökség az oldal aktivációs stratégiájának megtervezése mellett az oldal folyamatos, 24 órás koordinációját is biztosítja.

A L’Oréal csoporthoz tartozó Garnier márka Facebook-jelenlétének megtervezésében a Traffic mellett a kreatív megvalósításért felelő Factory, illetve a hirdetéseket koordináló Fastbridge ügynökség is részt vett.

A Traffic BTL koncepciója alapján létrejött Garnier Hungary Facebook-oldalán az alapfunkciók mellett a rajongók kattintható welcome oldallal – átlinkeléssel a Facebook-oldal főbb tartalmaira, illetve külső felületekre – integrált YouTube-csatorna – a Garnier márkacsatornájáról átlinkelt reklámfilmekkel – és egyedi nyereményjáték-applikációkkal találkozhatnak.

Mindezek mellett az oldalon augusztus 1-jétől minden héten szavazni lehet arra a szépségápolási kategóriára, amellyel a rajongók leginkább szeretnének megismerkedni.

  • Megosztom