Japán céggel újít az NNG

Élőszóval vezérelhető, intelligens hangfelismerő funkcióval teszi még inkább felhasználóbaráttá termékeit az NNG. A társaság egy innovatív japán tech-céggel együtt dolgozva tesz lehetővé, hogy az okostelefonoknál megszokott könnyed és természetese szóbeli utasításokkal használhassák az autósok a navigációs szoftvert.

 

Annak érdekében, hogy az autóban használt rendszerek kínálta élmény még közelebb kerüljön ahhoz, amit a fogyasztók napjaink szórakoztató elektronikai eszközein megszokhattak, az NNG egy feltörekvő japán tech-céggel állapodott meg. Ennek eredményeként az iGO fejlesztője a jövőben élőbeszéd-felismerő hangvezérlési funkciót is kínál az autógyáraknak, mellyel a sofőrök az okostelefonokon tapasztalható könnyed és természetes szóbeli utasításokkal használhatják a navigációs szoftvert.

 

Ez azt jelenti, hogy nem kell meghatározott szavakat, formulákat követniük például az úticél megadásakor. Ezzel az NNG az automotív szektorban általánosnál jóval magasabb szintre emeli a felhasználói élményt, így az nem csak intuitívabb és interaktívabb lesz, hanem, ami a legfontosabb, biztonságosabb is.

 

“Az NNG egy kicsi, ámde ambiciózus és újító szemléletű cégként indult el. Bár mostanra nagyra nőttünk, és világszinten is meghatározóvá váltunk, örömmel dolgozunk olyan friss gondolkodású csapatokkal, mint az iNAGO, akiknek szilárd elképzelése van a jövőről, és képesek ez alapján olyan termékeket alkotni, melyek új szintre emelik a beépített navigációs rendszerek kínálta élményt. Izgatottak vagyunk, hogy velük együttműködve tehetjük még innovatívabbá globális portfóliónkat” – mondta el Gurics Gábor iGO Navigációért felelős termékigazgató.

 

Az NNG a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, melyeknek , alapja a cég NavFusion Platformja: ez az autó rendszerébe szervesen illeszkedve a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja, okostelefonos támogatással. Célja, hogy az autógyártók számára olyan márkafüggetlen, és teljes mértékben személyre szabható megoldásokat fejlesszen, amelyek jelentősen javítják a legszűkebb értelemben vett vezetési élményt, emellett pedig biztonságosabbá és interaktívabbá teszik a járművet, és maradéktalanul kiszolgálják a sofőr egyéni igényeit is.

 

Az NNG olyan intuitív navigációs és infotainment technológia kifejlesztésén dolgozik, mely a felhasználók számára mindennap értékes támogatást tud nyújtani, így valósítva meg a cég célkitűzését: az innovatív navigációs és infotainment megoldásokat minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

 

A díjnyertes iGO Navigációt használó eszközök száma mára meghaladta a 20 milliót, emellett a szoftver az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni. A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban (3 db), Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban (2 db), Kínában, Magyarországon (2 db), Németországban és Svájcban.

  • Megosztom