Ipsos: új ügyvezető

Feitel Balázs lett az Ipsos ügyvezető igazgatója.

Október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsoshoz Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban első számú vezetői pozíciókat is vállalva más nagy nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, Nielsen, TNS. Feitel Balázs jó ismerője a magyar piac különböző területeinek (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak.

Balázs és csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljon hozzá az ügyfelek sikeres piaci döntéseihez. “Személye garancia arra, hogy a legszínvonalasabb minőséget kapják, ha megtisztelnek bizalmukkal. A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervezünk bevezetni itthon is” – áll a cég tájékoztatásában, amelyet Radek Jaluvka, az Ipsos Magyarország, Csehország és Szlovákia klaszter vezérigazgatója jegyez.

  • Megosztom