Ínycsiklandó kampány a Merci csokitól

Szeptember 26-án indult a Merci táblás csoki bevezető kampánya, melynek célja, hogy megismertesse a fogyasztókkal a merci új, saját fogyasztásra szánt kiváló minőségű táblás termékét.

 

Az elegáns, visszazárható doboz 4 kis tábla csokoládét tartalmaz és 6 ízben érhető el az üzletekben; tej-, 72%-os ét-, marcipán, mogyorókrémes, mandulás-mogyorós és kávés-tejszínes variációkban.

 

Az ismertség növelésre legalkalmasabb a TV kampány, mely keretén belül széles csatornaválasztékon lesz látható a 15 mp-es TV szpot. A TV-t digitális felületeken in-banner és preroll online video megjelenések egészítik ki, a fiatalabb korosztályt megcélozva.

 

A kampánnyal egy időben termékedukációt szolgáló nyereményjáték indult a nosalty.hu-val együttműködve, valamint további női lifestyle- és közösségi oldalakon is megjelenik a promóció beharangozója. A játékba regisztrálók között értékes napi és heti nyeremények kerülnek kisorsolásra.

 

Az új termék bevezetését sajtókampány is támogatja, így 8 féle női magazinban találkozhatunk majd a vonzó külsejű, ellenállhatatlan csokival, amellyel végre magunkat is meglephetjük. A praktikus, osztott kiszerelésnek köszönhetően a fogyasztás mennyisége kontrollálható, és a merci márka továbbra is garancia a már megszokott magas német minőségre.

 

A kampány médiatervezési-és vásárlási feladatait a Havas Média végezte.

  • Megosztom