Intrennel kampányol a Bátor Tábor

Az Intren online hirdetéseinek segítségével már készül a Bátor Tábor Alapítvány idei 1%-os kampánya. A Google eszközökre támaszkodó online kampány a nagyközönség előtt is hamarosan bemutatkozik.

Az Intren minden évben támogatja a Bátor Tábort. Tavaly az ACG Reklámügynökséggel együttműködve „Legyen a bátraké az 1%” címmel, komplex kampánnyal segítették az alapítványt. Ennek keretében az ügynökség az ACG kreatív megoldásaira támaszkodva kiterjedt, de jól fókuszált Google AdWords és YouTube hirdetéseket alkalmazott.

„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az együttműködésnek köszönhetően a korábbi támogatási összegeket sikerült túlszárnyalnunk. Úgy gondolom ez is azt bizonyítja, hogy az általunk kínált Google hirdetési megoldások hatékony segítségül szolgálnak a hagyományos reklám és média világában egyaránt. Bízunk benne, hogy az idei kampánnyal még a tavalyinál is látványosabb sikereket érhetünk el” – nyilatkozta Gandera Balázs, az Intren ügyvezetője.

A 2013-as 1%-os online kampány videója ide kattintva tekinthető meg.

  • Megosztom