Innovációs kalandok a BrandManiában

Az innováció kulcskérdés a nagyvállalatok számára és az is egyre inkább azzá válik, hogy nyissanak a startup világ felé. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mennyire működik ez a nyitás a gyakorlatban és hogyan megy az újítás a nagy márkáknak.

Több mint 300 milliárd eurót költöttek az EU ország kutatásra és fejlesztése 2016-ban, ami 40 százalékkal magasabb volt mint 10 évvel korábban. Ez is jól mutatja, hogy a folyamatos megújulásnak, innovációnak komoly szerepe van a márkák és a gazdaság életében.

A BrandMania stábja annak járt utána, hogy mit jelent a nagyvállalatoknál a gyakorlatban az innováció. A műsorból többek között az is kiderül, hogy mi a kapcsolat egy sajtszeletelő és a mesterséges intelligencia között, illetve hogyan lehet ugyanolyan ízű csokoládét csinálni 30 százalékkal kevesebb cukorral.

A BrandMania legújabb adásában szóbakerült az is, hogy az új riválisok sokszor már teljesen más iparágból érkeznek, legyen szó akár a pénzügyi szegmensről, akár a számítástechnikáról. Éppen ezért a nagyvállalatoknak érdemes nyitniuk az induló, innovatív cégek felé, és a multik és a startupok kapcsolatában az idei az áttörés éve lehet itthon. Több hazai nagyvállalat is komoly lépéseket tett az új ökoszisztéma fejlesztésének irányába. Hogy mik ezek a lépések és milyen hatásaik lesznek, az szintén kiderül a legújabb BrandManiából.

A műsorban megszólal David Moucheron, a K&H Csoport vezérigazgatója, Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója, Rehus Péter, az IBM Magyarország országigazgatója, Noszek Péter, a Nestlé Magyarország ügyvezető igazgatója és Sere Péter, a KPMG igazgatója.

A BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n vagy az RTLMoston ide kattintva.

  • Megosztom