Influencerekkel kampányol a MABISZ

Legújabb kampányában videó kontenttel, influencerekkel és egy edukációs landing oldallal igyekszik felhívni a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) az Y és Z generációs fiatalok figyelmét a jövőtervezésre, a tudatos életvezetés fontosságára és a hosszú távú öngondoskodás jelentőségére. A kampány alapja Magyarósi Csaba és D. Tóth Krisztina tematikus műsora.

A MABISZ idei öngondoskodási – nyugdíjbiztosítási témájú kampányának elsődleges célja, hogy felhívja a fiatalok figyelmét a tudatos jövőtervezésre, arra, hogy érdemes odafigyelni, milyen életutat járunk be. Továbbá arra is, hogy a különféle élethelyzetekre megfelelő célmegtakarítások gyűjtésével lehet felkészülni. Mivel a nyugdíjbiztosítás alapvetően összetett téma, ráadásul a célcsoport számára akár futurisztikus kérdésnek is tűnhet a nyugdíjas évek tervezése, ezért olyan tiszta, egyértelmű, szerethető kreatívokra volt szükség a kampány során, ami egyúttal cselekvésre is ösztönöz.

A mai Y és Z generációs munkavállalóknak már nincsenek megtanult sémáik azzal kapcsolatban, hogyan kell gondolkodniuk a majdani nyugdíjas éveikről. Ezért is nehéz a biztosítók dolga az öngondoskodás tekintetében, ugyanis nem feltételezzük, hogy bármi nehézségünk lenne a nyugdíjas éveinkben, a fiatal nemzedékek nem szívesen képzelik magunk elé egy idős, esetleg beteg ember képét.

A kampány fő üzenete ezért egy olyan jövőkép, ahol pont olyan aktív, ingergazdag környezetben tölthetik az időskorúak a mindennapjaikat, mint ahogy fiatalként is tették: célokkal, feladatokkal, törekvésekkel. Ezt a fajta teljes értékű életet kell megalapozni az öngondoskodással.

A fenti üzenetet a generáció tagjai által preferált csatornákon, a számukra fontos véleményvezérek által igyekszik a kampány eljuttatni az érintettekhez. Magyarósi Csaba videójában egy teljes coach tanácsadást tartva foglalkozik olyan kérdésekkel, mint hogy honnan tudjuk, mi lehet számunkra a megfelelő hivatás, vagy hogy miből fogunk megélni nyugdíjasként. Ehhez olyan beszélgetőtársakat hív segítségül, mint Trokán Péter, Sütő Enikő, vagy a nyugdíjas korában modell karrierbe kezdő Farkasinszky Simonné Marica. Emellett egy life coach és egy pénzügyi szakértő segítségével vitatják meg a tudatos jövőtervezés lépéseit.

D. Tóth Kriszta műsorában Al Ghaoui Hesna, Varga Judit – Juditu, Epres Panni és Tápai Szabina vitatják meg, hogy kinek milyen elképzelései vannak a jövője tervezésével kapcsolatban, ezen célok eléréséhez milyen lépéseket kell tenniük, és milyen segítségre lesz szükségük mindehhez.

A kampány központi részét képezi a mabisz.hu/jovotervezes tematikus landing oldal, amelyen keresztül a MABISZ hasznos tanácsokkal segíti az egyének jövőtervezését.

Az október második felében indult kampány idején videó spotok futnak majd a Cinema City mozikban, valamint plázákban, digitális citylight plakátokon, emellett október 15. és november 15. között erős digitális támogatást is kap a kampány.

„Fontosnak tartjuk, hogy a fiatal generáció minél tudatosabbá váljon a pénzügyei terén, különösen, ami a hosszú távú öngondoskodást illeti. A fennálló nyugdíjkérdésre, nevezetesen, hogy ki fog gondoskodni a leendő idősekről a jövőben, egyre inkább az a válasz, hogy saját magunk. Ehhez tudatosan kell alakítanunk aktív éveinket, ebben próbálunk segítséget nyújtani a kampány során” – mondta Dr. Molnos Dániel, a MABISZ főtitkára.

  • Megosztom