Influencer tévét indít a Post For Rent

Elindul a Creator TV, Magyarország első, kizárólag saját influenszer tartalmakat sugárzó televíziós csatornája. A csatorna produkcióit a Post For Rent talent bázisa szolgáltatja, folyamatosan frissülő online műsorkínálatot biztosítva az influenszertartalmakra éhes Y és Z generáció tagjainak.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

A Post For Rent a Creator TV-vel egy olyan önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat hoz létre, amely felületet ad saját gyártású tartalmak terjesztésére, miközben kreatív teret is biztosít az ügynökség csapatába tartozó véleményvezéreknek. A cél egy olyan korszakalkotó médiavállalat létrehozása, ahol díjnyertes producerek, rendezők és művészeti vezetők dolgoznak együtt az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel és közösen hoznak az Y és Z generációs nézők igényeit kiszolgáló tartalmakat.

 

 

A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató. A 2020-as év – részben a pandémia miatt is – a műsortervek kidolgozásáról és a fejlesztéséről szólt, 2021. áprilisában pedig elindul a Creator TV.

“Folyamatosan rengeteg produkciós ötlet érkezik hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint a tévécsatorna lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára.” – mondta el Csiszár Gergő, a Post For Rent Group vezérigazgatója. – “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását.”

Az online televíziócsatorna a megszokott reklámszpotokon és termékelhelyezéseken túl a hirdetők számára is progresszív lehetőségeket kínál, a műsorszponzorációtól kezdve az egyes szereplők szponzorációján át akár az adott márkára írt szkriptekig. Mindezt úgy, hogy az adott műsor témájának és a benne szereplő influencereknek köszönhetően a lehető legpontosabban megcélozható a releváns közönség.

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Ejött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.

A csatorna indítása szervesen illeszkedik a PFR hosszútávú stratégiájába, az ügynökség Talent house-a az elmúlt évek következetes építkezésének köszönhetően több mint 60 prémium, kizárólagos szerződéssel velük együttműködő influenszert tudhat soraiban, akik alig várják az új megmérettetést.

“Imádom az egyedi és új ötleteket, amitől az embereknek leesik az álla. Szerintem a Creator TV épp ilyen lesz, hiszen az ország legnagyobb tartalomgyártói fognak megjelenni egy közös platformon. – mondta Farkas Tímea. “ Szerintem, a már alapvetően megváltozott tartalomfogyasztást fogja kielégíteni az Y és Z generáció számára a Creator TV. Kihívást is jelent, mert a koncepció alkotásnál is ott lehetünk és együtt gondolhatunk majd a gyártókkal.”

“Legjobban a kihívásokat várom, az új célokat, és magát a folyamatot, ami mindig izgalmas egy ilyen nagyszabású projektnél! Úgy gondolom, hogy nagy jövője lehet a Creator TV-nek, mert újat tud mutatni az interneten, ami manapság már elég nehéz.” – mondta Dezső Bence.

Markó Rebeka pedig ezt emelte ki: “Amellett, hogy szélesebb közönségnek tudom a munkámat megmutatni, remélhetőleg sok új, hasznos dolgot tanulhatok és új kihívásokkal nézhetek szembe. Szerintem a Creator Tv a televíziózás, mint műfaj új korszakát hozza majd el!”

A YouTube-csatornaként elérhető felületen olyan népszerű tartalmak lesznek elérhetőek, mint a november óta a Manna FM-en is hallható TR!Ó Podcast, a hazai youtuberek életét bemutató BRODAPEST. A meglévő online produkciók folyamatos gyártása mellett a következő hónapokban további saját készítésű műsorokat is indít a csatorna, de helyet fog biztosítani a médiapiac további szereplőinek egyedi gyártású, minőségi műsorainak is annak érdekében, hogy az Y és Z generáció tagjai folyamatosan újabb és újabb tartalmakhoz férhessen hozzá a Creator TV-n.

  • Megosztom