Imázsfilmmel kampányol a Festipay

A hazai fesztiválpiac legnagyobb készpénzmentes fizetési szolgáltatója, a Festipay Zrt. egy hangulatos imázsvideó segítségével mutatja be legújabb termékét, a Festipay Prepaid kártyát. A számos külföldi országban már elterjedt fizetési megoldás előnyeinek bemutatása érdekében készített videó a kártya piaci bevezetését célzó „Get a prepaid” kampány egyik kulcseleme.

 

„Egy olyan összetett üzenetrendszert közvetítő, több célcsoportot megszólító kisfilm elkészítése volt a cél, amely egyaránt alkalmas a hazai piacon még viszonylag újnak számító, előre fizetett kártya terjedését segítő szemléletformálásra, illetve a konkrét termékelőnyök tudatosítására.” – hangsúlyozta Dávid Júlia, a Festipay Zrt. PR és marketing vezetője.

 

Az imázsfilm vidám életképek segítségével teszi kézzelfoghatóvá a kártya legfontosabb előnyeit, így egyebek mellett a gyors és egyszerű igénylést, illetve használatot, a kiadások folyamatos kontrollálását, valamint a biztonságos online vásárlást.

 

A „Get a prepaid” kampány további elemei közé tartoznak a kártya előregisztrálását ösztönző online hirdetések, a Facebook és egyéb közösségi felületek aktív használata, kitelepülések és helyszíni promóció fesztiválokon, a célcsoportok megszólítására alkalmas médiaegyüttműködések, valamint az intenzív sajtókommunikáció.

  • Megosztom