Imádja a kávét? – Érdemes lesz kattintgatni

Elindult a kávézás szerelmeseinek szóló ineedcoffee.hu oldal, folyamatosan bővülő ismeretterjesztő, szórakoztató és tanácsadó tartalmakkal.

 

A Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indította el a weboldalt, a koncepcióért és menedzsmentért a SAKKOM Interaktív, míg a dizájnért az Admagic felelt. A Bravos 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányt. Az eddig főképp tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré most önálló weboldal készült, mely a tartalommarketing lehetőségeit aknázza ki.

 

Az ineedcoffe.hu célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak. „Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ebben az évben a fő célunk a fiatalok megszólítása. Erre kiváló platformot nyújt az új oldalunk” – árulta el Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Az ismeretterjesztő és praktikus tanácsokat adó cikkek mellett a Hírességek és a kávé rovat interjúsorozata által hónapról hónapra beleshetünk egy híres ember kávézási rituáléjába is.

 

„Az ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos Facebook-rajongóit” – tette hozzá Szlávecz Boglárka, a SAKKOM senior kommunikációs tanácsadója. Az oldal dizájnjáért az Admagic Kommunikációs Kft., míg a tartalommarketing koncepcióért, a webfejlesztésért és a tartalomgenerálásért a SAKKOM Interaktív felelt.

  • Megosztom