Így ünnepel az Éva magazin

Újabb fázisába érkezett az Éva magazin születésnapi kampánya, 2012. április 1-jén pozitív üzeneteket közvetítő citylight és POS kampány kezdődött, április 15-én pedig a WAMP keretében nagyszabású rendezvénnyel ünnepelte a magazin az 5. évfordulót. Az image kampányt a kiadó házon belül készítette, a WAMP-aktivitások megszervezésében a Ladies First Consulting Kft. és a Lime Creative vett részt.

 

A 2012. április 1-jén kezdődött image kampányhoz hat különböző kreatív készült, mindegyik egy-egy kedves, pozitív üzenetet, fogadalmat tartalmaz. A hat plakáton egy-egy eltérő karakter látható (4 nő a szinglitől az anyukáig, valamint egy kisfiú és egy kislány), akik személyes, az olvasókat is megszólító üzenetet közvetítenek.

 

Az Éva magazin célja egy emberközeli, szerethető születésnapi image kampány, melynek láttán elmosolyodnak a járókelők, és ők maguk is végiggondolják, mi jót, kellemeset tesznek aznap. Szinte mindenki magára ismerhet egy-egy karakterben, illetve az általa megfogalmazott üzenetben. A kampány felhívja a figyelmet, hogy a mindennapi rohanásban néha meg kell állnunk és végiggondolnunk, mit tehetünk önmagunkért és a környezetünkért, hogyan varázsolhatjuk szebbé, jobbá a napot, hogyan vehetjük észre az élet apró örömeit. Az Éva magazin kampánya − ahogy maga a lap is – valódi értékeket közvetít, és elsősorban az igényes, intelligens, nyitott és tudatos nőket szólítja meg.

 

Az elegáns, letisztult és figyelemfelkeltő kampányt az Éva szerkesztőség kreatív csapata készítette. Az image kreatívok közterületi és Lapker pavilonok citylight plakátjain jelennek meg.

 

Az Éva magazin marketingkampányának nemcsak az image kampány alkotja szerves részét, hanem az áprilisi lapszám promóciója a Lapker pavilonok citylight felületein, illetve a Lapker Relay – Inmedio hírlapüzletekben kasszánál kihelyezett A3-as méretű kasszazónás kihelyezés is. Az Éva továbbá megjelenik 100 nagy forgalmú, független árushelyen egyedi displayeken, valamint közel 200 OMV benzinkút kasszazónájában, illetve a Tesco promóciós öblökben is.

 

A magazin nagyszabású, egész napos rendezvénnyel is megünnepelte 5. születésnapját, erre 2012. április 15-én, a WAMP design vásár keretében került sor. A Millenáris Park B csarnokába kilátogatók személyesen is megismerhették a lap készítőit, izgalmas talk-show-kat hallgathattak az Éva Kávézó színpadán többek között a kreatív otthonról, gasztro-témákról, női szerepekről, családról és karrierről. Nagyon népszerű volt a játékos címlapfotózás blue box háttér előtt, melyet sokan a gyermekeikkel próbáltak ki. Születésnapi torta és különleges nyereményjátékok is várták a résztvevőket, melyen formatervezők által tervezett egyedi Éva-tárgyakat vihettek haza a szerencsések. Emellett belevethették magukat a WAMP nyüzsgő forgatagába, ahol formatervezők termékeiből, továbbá a gasztro szekció ínyenc kínálatából válogathattak. Az egész nap tartó programok kellemes kikapcsolódást nyújtottak mindenkinek, akár egyedül, párral, barátokkal vagy családdal érkezett.

 

Az Éva magazin olvasói aktivitásait a Ladies First Consulting Kft. szervezte, a VIP részt pedig a Lime Creative biztosította.

 

Már az újságárusoknál az Éva májusi lapszáma, melynek meglepetése a magazinhoz csomagolt egyedi táskák mellett egy négyoldalas, kihajtható borító, amelyből előfizetők különleges, exkluzív változatot kapnak. A négy címlaplány – Cseh Anna Mária modell színésznő, Kecskés Karina és Balla Eszter színésznő, Husznullina Regina jógaoktató és olvasó – gyermekével szerepel a borítón, hiszen a május fő témája az anyaság.

 

  • Megosztom