Így toboroz a MOL

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

 

Több mint 1,86 milliárdan lépnek be Facebook fiókjukba legalább havonta egyszer és 900 millióan használják a Messengert ugyanilyen gyakorisággal világszerte. Ezek a hatalmas számok arra késztetik a cégeket, hogy minél gyorsabb és hatékonyabb módszereket dolgozzanak ki a célcsoportjaik elérésére.

 

A chatbot olyan új eszköz, amelynek üzenetet lehet küldeni és az üzenetnek megfelelően válaszol. A botok alapvetően a mesterséges intelligenciát ötvözik az emberi interakcióval.

 

A MOL-csoport nemzetközi programjának célja, hogy a vállalat a legtehetségesebb frissdiplomásokat és fiatal szakembereket alkalmazhassa a különböző területeken. Mivel ennek a körnek az elsődleges kommunikációs eszköze a Facebook Messenger, ezért a chatbot alkalmazásával a cég hatékonyan tud toborozni, és éppen azokat a célcsoportokat éri el, amelyekre leginkább szüksége van.

 

A GROWWW Messenger botjától a program elemeiről és az egész éves menetrendről kaphatnak hasznos információkat az érdeklődők. Megtekinthetik a program nagyköveteinek bemutatkozását, és a nyitott pozíciókra is rákereshetnek a segítségével.

  • Megosztom