- Hirdetés -

Így segített az Orbit

|

- Hirdetés -

Nagy sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén május 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az SOS Gyermekfalvakat támogatta. Két hónap alatt az eladott termékekből 11 318 000 forint gyűlt össze. Az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország szintén csatlakozott a kezdeményezéshez, akik így további 600 000 forinttal forinttal járultak hozzá a rászoruló gyermekek támogatásához.

 

Az Orbit edukációs kampánya, amellyel a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira, illetve a prevenció fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet, már 4 éve fut. Tavaly a tanító célzatú cikkek mellett tovább bővült a kezdeményezés az SOS Gyermekfalvak támogatásával, amely a nagy sikernek köszönhetően ebben az évben is folytatódott. Idén a kampányhoz fogorvos, pszichológus és több neves blogger mellett olyan közismert hírességek is csatlakoztak, mint Horváth Éva, Mádai Vivien, Iszak Eszti, Pintér Adrienn (Ada) és Kovalcsik Ildikó (Lilu). Az Orbit Gyermekmosoly kampány az Ő segítségükkel próbálta felhívni a szülők figyelmét a gyermekkori szájhigiénia és az ebből fakadó boldog gyermekmosoly fontosságára.

 

„Nagyon örülünk, hogy idén kevesebb idő alatt sikerült közel akkora összeget összegyűjtenünk, mint a tavalyi évben, amikor három hónapig tartott a kampány. Kiemelten fontos számunkra a szájhigiéniai edukáció, amit már gyerekkorban érdemes elkezdeni. Azoknak a gyerekeknek, akik valamilyen okból kifolyólag nélkülözni kénytelenek a vér szerinti családjukat, sok esetben kevesebb lehetőségük van elsajátítani a megfelelő fogápolási szokásokat. Ezért is volt fontos számunkra az SOS Gyermekfalvak támogatása, amely így a kapott összeget többek között szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd” – mondta Erika Havrillova, a Mars Multisales Europe Brand Managere.

 

„Közel 400 gyereket nevelünk az SOS-ben, egytől egyig mind nehéz történeteket cipelnek magukkal a múltból, hiszen kiemelték őket a családjukból. Sokan éhezés, elhanyagolás miatt kerültek hozzánk. Az a célunk, hogy olyan körülményeket teremtsünk nekik, hogy bepótolhassák az életükből addig kimaradt dolgokat, és behozzák lemaradásaikat. Nagyon fontos, hogy mind lelki, mind fizikai oldalról támogassuk őket, hiszen mindkettő elengedhetetlen ahhoz, hogy egészséges, magabiztos felnőttekké váljanak. Az Orbit támogatásával biztos, hogy kevésbé félnek majd mosolyogni a jövőben” – mondta Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.

 

Idén az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország is csatlakozott a kezdeményezéshez. További 1-1%-kal járultak hozzá a gyermekek mosolyához és önbizalmához minden Auchan áruházban és OMV benzinkúton eladott rágó után. A kezdeményezés során összegyűlt teljes összeget (11 913 070 Ft) az SOS Gyermekfalvak általános működési költségeik fedezésére, szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd, biztosítva azt a hátteret, ami ahhoz kell, hogy minden náluk élő gyereknek minden nap oka legyen mosolyogni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkaadók

Az állásukat stabilnak tartó fiatalok aránya az idei első negyedévben 47 százalékos volt a K&H ifjúsági index szerint, ami viszonylag alacsony szintnek számít a felmérés több mint egy évtizedes történetében. A 19-29 éves dolgozó...

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...