Így promózzák a Meglepetést

Mostantól új TV-szpot népszerűsíti a Sanoma egyik női hetilapját, a Meglepetést. Már jó ideje bevett gyakorlat, hogy a magazin különféle szolgáltató rovataiban személyesen is megjelennek az olvasók, így nem teljesen „meglepő” a döntés, hogy ezúttal a reklámfilmben is láthatjuk őket. A szpot koncepcióját az Anderson Communications készítette, a filmet a Wattson Hungária gyártotta.

A Sanoma arra kérte fel az Anderson Communications kreatív munkatársait, hogy a meglepetés szó kínálta lehetőségekkel élve készítsenek új koncepciót a magazin számára, amely képes érzelmi és különleges hatását tekintve is visszaadni a Meglepetés által kínált márkaélményt. A szpot olyan jelenetekből áll, amelyek az olvasók életének kisebb-nagyobb örömteli eseményeit idézik fel, a hétköznapok váratlan ünnepi pillanatai csillannak meg.

A megrendelő határozott kérése volt, hogy az alkotók a Meglepetés „modelljei” közül válasszák ki a film egyes szereplőit, a lap divatrovatának „sztárjai” ugyanis évek óta a vállalkozó kedvű olvasók közül kerülnek ki.

 

Az erős zenei alapot – Radics Gigi: Vadonatúj érzés dalának adaptált változatát – a Sanoma Média Budapest munkatársai választották a lap kommunikációjának megújulásához, és egyúttal a dal szövegének egy részletéből is merítettek az új szlogenhez: „Meglepetés – Váratlan ünnep minden héten”.

 

  • Megosztom