Így kampányolt a Jacobs

2016 novemberében kezdetét vette a Jacobs Douwe Egberts HU Zrt. nagyszabású kampánya, melynek célja a Jacobs márka megújítása és népszerűsítése volt.

 

Ébreszd fel álmaid! szlogennel indult el az integrált kommunikáció, amit a TV szpot mellett közterületi, digitális, sajtó és speciális TV megjelenések egyaránt támogattak.

Televízióban a hagyományos kampány kiegészítőjeként a Jacobs két különleges non-szpot TV megoldással színesítette a kampányát.

 

Egyrészt az RTL Klub csatornán megjelenő miniprogram sorozatot támogatta, amelyben 4 kiemelkedő személlyel ismerkedhettünk meg közelebbről, illetve bepillantást nyerhettünk, hogy álmaik megvalósításához milyen úton jutottak el. A 4 interjúban Németh Dorottya kétszeres fitneszbajnok, Fenyvesi Zoltán a „Tiszta Szívvel” c. film főszereplője, Csipes Tamara olimpiai, VB és EB bajnok kajakozó és Miszei János 2014-es év séfje szerepelnek.

 

A miniprogram szponzoráció mellett a Fókusz műsorában IPM (inprogram message) megoldással támogatta azokat a riportokat, melyben pozitív emberi történetek került előtérbe.

 

Közterületen az országos lefedettségű citylight megjelenések mellett, épülethálók díszítették Budapesten 12 belvárosi helyszínét. Ezen felül egyedi, különleges megjelenésként illatos citylight-ok varázsoltak kávézó hangulatot a járókelők számára a város néhány forgalmas pontján.

 

Aki pedig meg szerette volna kóstolni a magas minőségű, harmonikus ízű Jacobs termékeket az megtehette az üzletekben szervezett nagyszabású kóstoltatás keretében.

 

A kampány médiatervezési-és vásárlási feladatait a Havas Media végezte.

  • Megosztom