Így kampányolt a biztosító

Sikerrel zárult a Vienna Life Biztosító Bécsi.Élet.Biztosító. elnevezésű reklámkampánya. A Vienna Life-márka tavaly ünnepelte 1 éves születésnapját, a biztosító ebből az alkalomból indította el két hónapos márkaismertség-növelő reklámkampányát, amelynek fő célja az volt, hogy egyedi megoldásokat megvalósítva eltérjen versenytársai kommunikációs stílusától.

 

Az osztrák hátterű Vienna Life Biztosító a bécsi életérzés és a Béccsel kapcsolatos számos pozitív asszociáció megjelenítése és tudatosítása érdekében támogatta a TV2-n futó “Bécsi sztorik” miniprogram-sorozatot, amelyben négy ismert ember mesélte el saját bécsi történeteit. A biztosító novemberben egy játékot is indított a Facebookon, ahol az emberek legérdekesebb bécsi sztorijait gyűjtötte össze. Ezen kívül hét kábelcsatornán, több mint négyezer alkalommal jelent meg a célcsoport által nézett műsorokra szabott szponzorüzenetekkel, ilyen például a “The walking dead” előtt sugárzott üzenet, amely szerint „A zombik ellen nincs biztosítás, de a jobb életre van! A műsor támogatója a Vienna Life Biztosító.”

 

A Vienna Life Biztosító reklámkampányának részeként terjesztette a Neked is! biztosítást is, amely egy online köthető, egy évig érvényes ingyenes balesetbiztosítás. Ezt bárki megköthette magára (18 és 75 év között), illetve egy “kedvesen humoros” üzenet kíséretében, korlátlan számú ismerősének elküldhette ajándékba.

 

A kampány eredményei magukért beszélnek: két hónap alatt 9320-an kötötték meg a Neked is! biztosítást, s több tucatnyian küldték el saját bécsi sztorijukat a biztosítónak. A legjobb történetet beküldő egy 150 ezer forint értékű bécsi hétvégét nyert a Vienna Life Biztosítótól. A biztosító honlapjának látogatottsága a kampányidőszak alatt két és félszeresére bővült, míg Facebook-oldalát a kampánynak is köszönhetően már közel 14 ezren követik.

 

„Nagy elismerés és büszkeség a számunkra, hogy márkánk 2014. októberi bevezetése után fél évvel, tavaly tavasszal a Superbrands Magyarország Superbrands 2015 díjjal jutalmazta a Vienna Life Biztosítót. További jelentős visszajelzés az is, hogy a Gfk kutatása szerint a tavalyi 3. negyedévben a Vienna Life Biztosító támogatott ismertsége 55 százalékon áll” – hangsúlyozza Horváth Andrea, a Vienna Life Biztosító PR és kommunikációs vezetője.

 

A Vienna Life Biztosító a Közép- és Kelet-Európa legnagyobb biztosítói csoportjának számító osztrák Vienna Insurance Group (VIG) három hazai leányvállalata közé tartozik. A Vienna Life Biztosító célja az, hogy bécsi központú anyavállalata vezető biztosítójává váljon Magyarországon elsősorban a prémium szegmensben az egyéni élet-, nyugdíj- és utasbiztosítások, valamint a csoportos élet- és egészségbiztosítások piacán.

 

  • Megosztom