Így kampányol a MOL

A sportra és a szurkolásra építi most induló fél éves kampányát a MOL. A ma debütáló kampány más országokban is látható lesz. A kezdeményezés célja, hogy több millió magyarban felébressze a mindenkiben ott szunnyadó szurkolót.

 

Mivel Jégkorong Világbajnokság, foci Eb és Olimpia is van ebben az évben, a MOL úgy döntött, hogy a fél éves kommunikációs stratégiáját a sportra építi. A MOL nem csupán hazánkban gondolkodott, hanem regionális kampányt fejlesztett.

 

A stratégiai cél az volt, hogy tudatosuljon az emberekben; aki a MOL-nál tankol, támogatja a magyar sportot.

 

A Greenroom által fejlesztett koncepció szerint a MOL a spot segítségével kívánja ráébreszteni az embereket, hogy a szurkolás olyan alapélmény, amelyből akár akarjuk, akár nem egyikünk sem vonhatja ki magát. Szurkolhatunk bárminek és bárkinek, az izgalom összehozza és mélyíti az emberi kapcsolatokat, közösségeket épít. Az újszerű kampánygondolat lényege, hogy megmutassuk, a mindennapok tele vannak pillanatokkal, amelyekben szurkolunk: a busz után futó utastársunknak vagy a gepárd elől menekülő a gazellának.

 

Az időzítés nem véletlen, a következő időszakban gyakran szoríthatunk a magyar sportolóknak: május 6-án indul a jégkorong-világbajnokság, június 10-én a labdarúgó eb, augusztus 5-én pedig az olimpia nyitóünnepségén vonulnak fel a mieink. A MOL a magyar sportélet egyik legnagyobb támogatójaként elkötelezett a sport népszerűsítése mellett. A hazai vállalat mindegyik eseményben érdekelt, hiszen a MOL a magyar jégkorong válogatott névadó szponzora, a magyar foci-, valamint számos sikeres egyéni sportoló támogatója. Többek között Szilágyi Áron, Gyurta Dániel, Vajda Attila és Kozák Danuta is a MOL csapat tagjaként vesz majd részt a riói olimpián.

 

A kampányt az a Greenroom fejleszti, amely 2015-ben a Cannes Corporate TV&Media Awards-on két Arany Delfint nyert, egyiket a MOL Group – UPPP Campaign Video 2014: „Enter if you Dare!” című filmmel.

 

A kampány másik központi bázisa az aszurkolobennedvan.hu website lesz, amely mélyebb betekintést enged a kampányba, annak hátterébe, illetve a MOL sportszponzorációs tevékenységébe.

 

 

Alkotók listája:

 

MOL:

Szollár Domokos – társasági kommunikáció igazgató

Csollán Annamária – vállalati marketing vezető

Konja Boldizsár – márkakommunikáció specialista

Valastyán Zsolt – online marketing szakértő

Greenroom:

Vida Gusztáv – kreatívigazgató

Jávor Bence – head of copy

Huszár László – art director

Tóth Adorján – senior copywriter

Farkas Dávid – copywriter

Raj Dániel – junior copywriter

Kőrös Gergely – producer

Mankovits Marcell – producer

Botos István – account director

Pomozi Bernadett – account manager

Stáb:

Smalls’film – produkciós cég

Tarnai Petra – producer

Kiss Rudolf Péter – rendező

Erdély Mátyás – dop

 

  • Megosztom