Így kampányol a CIB

Idén ősszel országos kampánnyal debütál a CIB Bank új kreatív reklámplatformja, a „Kommentátorok”, amely két nagyon karakteres szereplőre, egy kutyára és egy macskára, valamint a kettejük párbeszédéből kialakuló helyzetkomikumra épít. A magyar piacra készült reklámplatform megálmodója az Ogilvy volt. Az új, lokális reklámplatform mellett – a nemzetközi bankcsoport egészével egyidőben – a bank arculata is megújult, de a márkapozíció és ezzel együtt a Valódi lehetőségek szlogen nem változik.

 

A két állati főszereplő olyan szituációkat vitat meg, amelyekben a bank segítséget nyújt a család vagy éppen vállalkozás előrelépéséhez, életük pozitív változásához. Brúnó, a kutya mindennek nagyon örül, és mindenben meglátja a jót, de kedvesen félreérti az adott helyzetet, míg Della, a macska némi cinizmussal, de szeretetteljesen helyreigazítja a félreértéseit. Az így kialakuló kedves és humoros helyzeteket használó reklámplatform tovább kívánja erősíteni a CIB Bank ügyfelek által hagyományosan nagyon barátságosnak jellemzett karakterét, miközben világosan kommunikálja az adott üzleti ajánlatot.

 

A „Kommentátorok” a CIB Bank október 16-án induló személyi kölcsön kampányában mutatkoznak be, melynek online hirdetések, metróbelső plakátok és reklámfilm is része lesz. Brúnó és Della ezt követően a CIB minden nagyobb ATL kampányában szerepelni fog. Az új platform mellett a CIB Bank megújult arculatát is ebben a kampányban ismerheti meg a szélesebb közönség.

 

  • Megosztom