Így kampányol a Duna House

Saját értékesítőivel, a megbízók kérdéseivel és kétségeivel a középpontban indított kampányt a Duna House. A reklámszpot az ingatlaneladás folyamán felmerülő félelmek kérdéskörét járja körül és mutatja be a szakértői segítség fontosságát. A filmben szereplő kollégák a Duna House által használt értékelőrendszert mutatják be, amelynek segítségével az ügyfelek valós idejű értékelést adhatnak az értékesítőkről.

„A reklámkampányunkban azokkal a valós, mindennapi kérdésekkel foglalkozunk, amelyekkel kollégáink nap mint nap találkoznak. Szerettük volna bemutatni, hogy a megbízóink ezekkel a félelmekkel nincsenek egyedül, és hogy van megbízható segítségük az ingatlanügyeik során, amely általában a legnagyobb pénzügyi döntést jelenti az ember életében.” – nyilatkozta Benedikt Károly, a Duna House marketing és pr vezetője. „A kampány hármas üzenete: biztonság, kényelem, eredményesség, az ingatlanközvetítői hozzáadott értéket mutatja be, amelyet a tavalyihoz hasonlóan ismét a legjobb értékesítőink képviselnek a filmben és az online felületeken egyaránt.”

A kampány január 10-én indult és a televíziós csatornák mellett, a rádióban, közterületen és online felületeken fut.

  • Megosztom