Így kampányol a Budapest Bank

Megújult kreatív koncepcióval és új reklámfilmekkel rukkolt elő a Budapest Bank. A pénzintézet célja továbbra is a gördülékeny bank imázsának építése.

Az elmúlt évek tudatos marketingkommunikációs platform építésének köszönhetően a Budapest Bank neve egybeforrt a gördülékenységet szimbolizáló görkorcsolyával. Az új kreatív koncepció a már meglévő értéket kívánja kiemelni, új szemszögből bemutatni, és továbbra is azt üzeni: a Budapest Bank segítségével könnyen és gördülékenyen intézhetjük pénzügyeinket.

Az offline és online reklámokban az íves, kerek, gördülékeny dolgok, és azok szerelmesei kerülnek a középpontba. A hirdetések eddigi főszereplőjét termékekhez köthető, ügyfeleket megtestesítő karakterek váltják, akiket látványos, a megszokottól eltérő díszletben láthatjuk.

„Elsődleges célunk a gördülékeny bank bemutatása, nem pedig a „görkorcsolyás bankká” válni, ezért elérkezettnek láttuk az időt, hogy a fő üzenetünket másképpen is megjelenítsük” – mondta Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezetője, majd hozzátette: „A folytonosság jegyében az új reklámfilmjeinkben azért megjelenik a görkorcsolya is egy-két képkoca erejéig. Emellett Száraz Dénestől, a korábbi reklámok főszereplőjétől sem búcsúztunk el teljesen, hiszen a megszokott Nékem csak Budapest kell című dal mellett Dénes hangja is hallható”.

A kreatív koncepció kialakításában a Lounge Design és a Republic Group vett részt.

  • Megosztom