Így kampányol a Baba

A Kiosk.advertising budapesti irodája jegyzi az Unilever Baba márkájának új stratégiai és kreatív platformját. Éljen a ramazuri!

A Baba új kreatív platformja az Unilever kommunikációs szemléletváltását tükrözi, és a márka közönsége körében is szemléletváltást szeretne meghonosítani: a gyermekvállalás mindennapi momentumait, feszültséget keltő helyzeteit dolgozza fel örömtelibb, felszabadultabb, kevésbé szigorú és teljesítménykényszeres narratívában.

Cucu, a kampány nyitófilmjének mindössze 6 éves, mégis rendkívül színvonalas és magabiztos produkcióval előálló narrátora nagyra értékelte a gyermeki nézőpontot bátran felvállaló és népszerűsítő koncepció megvalósítását: – Éljen a ramazuriii!

Az új Baba platform nyitófilmjét a CineSuper gyártotta.

  • Megosztom