Idén is ráharaptak a fogyasztók a Glamour-napokra

A 2017-es év kimagasló eredményeket és népszerű újításokat hozott az országos Shoppingünnep történetében. A 25. rendezvénynél tartó bevásárlónapok idén minden korábbinál jobban aktivizálták a fogyasztókat.

A kuponos bevásárlónapok évtizedes népszerűsége töretlen, a fő fókusz ma már a „felhasználói élmény” növelésén és a digitális megoldások bevezetésén van.

Ennek szellemében 2017-ben indult útjára a Glamour-napok Hőse kezdeményezés, amellyel a legkedvesebb eladókat jutalmazták a vásárlók. Nemcsak az eladók, a vevők körében is azonnal közkedvelt lett a Hősök megválasztása, a szervezők pedig méltán büszkék arra, hogy közösen nagy lépést tettünk a vásárlási kultúra fejlesztése érdekében.

Szintén 2017-es újdonság volt a Glamour Haul videóverseny meghirdetése, melynek során a vásárlók selfie videókkal mutatták meg a Glamour-napokon zsákmányolt árukat, a legjobb vloggerek pedig jutalomban részesültek. Ez a social média tevékenység kifejezetten kedvelt a fiatal célcsoport körében, és alkalmas arra, hogy egy újabb komoly impulzust adjon a márkák közösségi média-jelenlétének.

Azonban a legkomolyabb idei innovációt kétségtelenül a Glamour-napok mobilapplikáció bevezetése jelentette októberben. Az érdeklődés minden várakozást felülmúlt: öt nap alatt több mint tizenötezren töltötték le az app-áruházakból a mobilalkalmazást, amely úttörő a hazai magazinpiacon, hiszen az első olyan mobilapp, amely valós időben, biztonságosan és átlátható módon fedi le a virtuális kuponbeváltás teljes folyamatát. Így egyszerre biztosítja a funkcionalitást, a digitális követhetőséget és az online elszámolhatóságot is.

„2018-ban újabb funkciókkal bővítve, még szélesebb kör számára tesszük elérhetővé mobilappunkat. Folyamatos fejlesztéseinkkel kettős igényt szolgálunk ki. Nem csupán az olvasóink figyelmét és elkötelezettségét szeretnénk fenntartani, de arra is törekszünk, hogy kereskedő partnereinknek minél személyre szabottabb, magas színvonalú szolgáltatást kínáljunk – így kívánjuk a jövőben is megőrizni a GLAMOUR-napok vezető szerepét a kuponos bevásárlónapok területén” – hangsúlyozta Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer magazin üzletágának kiadóigazgatója.

  • Megosztom