Hullámvasút-élmény és hódító csetbotok a BrandManiában

Hullámvasúthoz, vidámparkhoz hasonlítják a marketing mai világát a BrandMania által megkérdezett szakértők. Az Országos Marketing Konferencián járt a műsor stábja, ahol az is kiderült, hogy milyen változásokat hoz ezen a területen a mesterséges intelligencia.

Ne az eszközök határozzák meg a stratégiát, hanem a stratégia az eszközöket – hangsúlyozta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke a BrandManiának nyilatkozva. Az idei Országos Marketing Konferencia résztvevői közül a műsorban megszólal többek között Sas István, reklámfilm-rendező, egyetemi tanár, aki egy hullámvasúthoz hasonlította a marketing szakmát jelenleg – van sebesség, adrenalin, nagy az izgalom.

Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke az élmény fontosságára, illetve a fogyasztók bevonására hívta fel a figyelmet, Takács Ákos, a Red Bull marketing menedzsere pedig arról beszélt, hogy időnként érdemes elmenni abba az irányba, hogy specifikus, közönség-centrikus marketinget csinálnak, mert jobban megismerhetők így a fogyasztók.

A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy George Clooney visszatér-e a Nespresso reklámjaiban, illetve hogyan lett egy kolumbiai kávétermelő család a cég kampányának hőse. A műsorban megszólaló szakértők beszélnek a negyedik ipari forradalom marketingre gyakorolt hatásáról is. A big data, a csetbotok és a mesterséges intelligencia nagy szerepet játszik már most a marketingesek életében és ez még inkább így lesz a jövőben.

A tartalom a király – ezzel a gondolattal jön a BrandMania második része, ami a tartalommarketing helyzetét mutatja be. Megszólal többek között Tóth András Mihály, a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetője, Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR-vezetője és Pataky Piroska, a MasterCard marketing vezetője.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve ide kattintva.

  • Megosztom