Hirdetések, méghozzá PontOtt, ahol Te akarod!

A hirdetések és reklámok manapság virágkorukat élik az interneten, viszont a PontOtt! Media egy közelmúltban megjelent eszköze teljesen új alapokra emeli ezen szféra értékesítését. Főszerepben az edzőtermek, valamint az egészséges életmódot űző férfiak és nők. (x)

 

A PontOtt! Media (www.pontottmedia.hu) legújabb fejlesztése, az audiovizuális indoor eszköz első ránézésre egy szimpla hirdetési felület, ám az FPS-en való feltöltési lehetőség nagyban gyorsítja a készülék reklám-palettájának bővítését, illetve karcsúsítását – és ez az, ami a hasonló kategóriájú berendezések fölé emeli. Trendi dizájnjának, és 170x70x17 cm-es méretezésének köszönhetően szinte bárhova kompatibilis, hiszen jól mutat mind a szobanövények között, mind a recepciós pult mellett, sőt még önmagában a falhoz állítva is. Az eszköz egyaránt alkalmas fix képes hirdetések és mozgó kép lejátszására, így mind a közterületi, a sajtó és a tv kampányok tökéletes kiegészítő médiuma lehet alacsony holtszórás mellett.

 

pont_pr

 

Most élhetnénk azzal a kézenfekvő poénnal, hogy: „Nézd, van ott egy érdekes hirdetés!”, „Hol?”, „PontOtt!”. Viszont ez lassan inkább a valóság, hiszen országosan 100 darab egység került kihelyezésre 65 helyszínen, mely teljes mértékben országos lefedettséget biztosít. A helyszínek alapvetően a megyeszékhelyek és budapesti helyszínek is bekerültek olyan neves helyekkel, mint a Life1 Fitness és a Cutler Gym-ek.

 

pont_pr2

Azonban a sikeres fejlesztési munkálatok megkezdése előtt, a cég elvégzett egy nagyobb fogyasztói kutatást a rendszeresen edző- és fitness terembe járó férfiak és nők fogyasztási szokásairól. Többek közt fény derült arra, hogy a nők szívesebben hódolnak a márkás holmiknak, és a hétköznapjaikban minél inkább törekednek a sokrétű igényességre, míg ezzel szemben a férfiak konzervatívabban igényesnek, és takarékosabbnak vallják magukat. Ezen adatokra természetesen azért volt szükség, hogy teljes körűen a leendő célközönségre lehessen szabni az audiovizuális indoor eszköz szolgáltatásait. A kutatásból alapján a leendő hirdetők köre a következő szektorokból kell, hogy várhatóan kikerüljön: sportszerek, étrend-kiegészítők, egészséges ételek és a kozmetikumok. Ezen szektorok márkai esetében presztízskérdés kell hogy legyen a készülékeken történő megjelenés.

 

A kampány végén minden készülék statisztikát készít a megjelenésszámokról, melyeket az OM Audit Kft. hitelesít.

 

 

 A hirdetési felületek értékesítését az Urbánus Média Kft. (www.urbanusmedia.hu) végzi. (x)

 

  • Megosztom