Ráugrik az energiaitalos márka a foci vb-re

Hamarosan megkezdődik a 2014-es Labdarúgó Világbajnokság Brazíliában, mely a világ legnagyobb figyelemmel kísért sporteseményeinek egyike. A HELL ENERGY Magyarország Kft. energiaitalgyártó cég nagyszabású vb marketing aktivitásba kezd. A világbajnokságra nem csak egy limitált szériás, foci rajongóknak szóló HELL Football Fanatic Edition termékkel lépnek piacra, de egy szurkolói selfie játékot is indítanak a saját Facebook oldalukon #HELLFIE VILÁGBAJNOKSÁG néven.

Úgy gondolják, a legfrissebb csomagolás, a Football Fanatic Edition, mely a nevében is hordozza küldetését, új színt vihet a szurkolók mindennapjaiba. A csoportokba bejutott országok zászlói színesítik a dobozt, így mindenki megtalálhatja számára kedves ország színeit, így téve élvezetesebbé a szurkolást. Az új dizájnú dobozban a már jól megszokott prémium minőségű HELL energiaital lakozik, amely hozzásegíti a szurkolókat az éjszakába nyúló meccsek megtekintéséhez is.

A cég ezenkívül egyedi „#HELLFIE VILÁGBAJNOKSÁG” nyereményjátékkal is készül, amelyben a résztvevők egy lelkes szurkolói ‘selfie’, fantázia nevén HELLFIE beküldése esetén már eséllyel indulhatnak a nyereményekért. A képeket a HELL hivatalos Facebook oldalán lévő applikáción keresztül kell közzétenni, ahol a VB ideje alatt összegyűjtött lájkok számával tudnak a lelkes szurkolók kvalifikálni a 10 legjobb kép közé. A több tálca energiaital kisorsolása mellett a fődíj nem más, mint egy 3D Smart LED TV.

Az egyedi tervezésű limitált szériás energiaital, a hagyományos csomagolású HELL mellett, a vb idején lesz kapható.

  • Megosztom