Hazai márkasztorik 2020-ból

Előtérbe került a zöldgondolkodás, XXXLutz lett a Kikából, a járvány nyomán megszűnő turizmus az ipar több szereplőjének is a végét jelentette, és természetesen idén is versenyeztek a hazai cégek a legvonzóbb munkáltató elismerésért. Brandsztorik 2020-ból.

 

Egészségesebb termékek a Lidltől

A Lidl Magyarország 2025-ig saját márkás termékeinél átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. A cég felelős vállalatként évek óta elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása, támogatása iránt, és az intézkedésnek köszönhetően a legutóbbi gazdasági évben az áruházlánc közel 18 tonna sóval és több mint 196 tonna cukorral kevesebbet használt fel és járult hozzá vásárlói egészségének a megőrzéséhez.

 

E-sportban erősít az Erste

Együttműködési megállapodást kötött az Erste Csoport az e-sport-versenyeket szervező játékfejlesztő társasággal, a Riot Gamesszel, így is segítve az e-sportok elterjedését a bankcsoport elsődleges piacain. Az Erste Csoport a döntők hivatalos támogatója volt a LEC Playoffban, amely a Riot Games League of Legends játékának legmagasabb szintű európai bajnoksága. A hitelintézet a LEC Playoff fő partnereként számtalan csatornán kíván megjelenni. A kiindulási pont egy imázsfilm volt, amely az Erste Higgy magadban! kampányát a márkához illő módon illesztette az e-sportok világához.

 

Az XXXLutz váltotta a Kikát

Átalakult a hazai Kika bútoráruház, amely október óta XXXLutz néven várja a vásárlókat. A 75 éve alapított osztrák cégcsoport 5,1 milliárd eurós árbevételével a világ második legnagyobb bútorkereskedelmi lánca, amely 13 országban 320 üzlettel van jelen, és nálunk eddig Möbelix és Mömax márkanév alatt működött. A bútorkereskedelmi lánc részéről úgy fogalmaztak, a következő időszakban még fontosabb lesz az otthon kényelme, illetve előtérbe kerül az otthoni munkavégzés megfelelő körülményeinek a biztosítása.

 

Megtizedelte a járványa turisztikai ipart

Májusban befejezte a működését a 25 éve működő, elsősorban Bulgária-specialistaként és beutaztatóként működő Robinson Tours. Az iroda az alapítása óta több százezer utast szolgált ki és 80 alkalmazottat foglalkoztatott. Ugyanebben a hónapban a görögországi utazásokra specializálódott Aeolus Utazási Iroda is lehúzta a rolót, a cég tizenöt évi működés után fejezte be a tevékenységét.

 

Megvannak a legvonzóbb munkáltatók

A Lego lett a legvonzóbb hazai munkáltató a Randstad versenyén, a cég a Samsungot és az Audit előzte meg. Mindhárom vállalatnál a pénzügyi stabilitás, a technológiai korszerűség és a kiváló hírnév volt az a szempont, amellyel az élmezőnybe kerültek. A Randstad Employer BrandResearch kutatása szerint az IT-szektor a legvonzóbb a hazai munkavállalók számára. Továbbra is a fizetés, a munkahelyi légkör, illetve az állás tartós biztonsága a legfontosabb munkahelyválasztási szempont, de tovább nőtt a rugalmas körülmények és a munkakör érdekességének jelentősége is.

 

Baross Gábor

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható. A Digitalstandon is elérhető idei utolsó számban mintegy 40 hazai topvezető értékeli az idei évet, latolgatja, hogy mi várható 2021-ben illetve beszél ünnepi szokásairól. Emellett összeállítások olvashatók a lapban 2020 jelentősebb történéseiről a hazai és nemzetközi médiapiacon.

  • Megosztom