Hatalmas reklámkampányt indít a BKK

Több mint félmilliárd forint büdzséjű hirdetési kampányt készít elő a fővárosi közlekedési vállalat. Július végéig pályázhatnak az ügynökségek.

Nyílt közbeszerzést írt ki a BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt., az “Elektronikus jegyrendszer előkészítése és kivitelezése” című projekt médiatervezési és vásárlási feladatainak ellátására – írja a Napi.hu. A kampány értékét 550 millió forintra becsülik.

A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás kizárja az ajánlattevők köréből azt a céget, amelynek az utóbbi lezárt három üzleti évében a médiatervezési és vásárlási feladatok elvégzéséből származó árbevétele nem érte el a nettó 360 millió forintot.

Még bő egy hónapig, július 29-ig lehet beadni az ajánlatokat. Az értékelésnél 95 súlyszámmal szerepel az ár, a minőségi kritérium pedig 5 súlyszámot ér. Utóbbihoz a Napi.hu szerint az tartozik, hogy az ajánlattevő rendelkezik-e Google Partner minősítéssel.

  • Megosztom