- Hirdetés -

Hatalmas befektetést kapott a magyar startup

|

- Hirdetés -

350 millió forintos befektetést kapott a Start it @K&H-ban fejlődő, 3D fogászati technológiát fejlesztő Dental Scanner Solutions az MFB csoporthoz tartozó Hiventures-től valamint a Solus Capital Kockázati Tőkealaptól. A szakterületet forradalmasító magyar csapat ezzel az inkubátorprogram első „millió dolláros” startupja lett. Az innovatív megoldás szakít az eddig megszokott módszerekkel és teljesen kiváltja a régi gipszmintás eljárást, ezzel jelentősen leegyszerűsítve, lerövidítve és fájdalommentessé téve a fogászati mintavételt.

A fogak állapota nagymértékben befolyásolja önbizalmunkat, illetve a rólunk kialakult képet. Ennek ellenére nagyon sokan egy régi rossz emlék vagy egyszerűen csak a fogászatról kialakult negatív kép miatt az utolsó utáni pillanatig halasztják a fogorvos meglátogatását. „Habár a fogorvostudomány az egészségügy egyik leginnovatívabb ágazata, a fogpótlás mintavételi folyamata gyakorlatilag nem változott az elmúlt 50 évben. A legtöbb helyen még manapság is egy többlépcsős, bonyolult műveletet jelent a fogorvos és a fogtechnikus részéről, a páciens számára pedig gyakran fájdalmas és igen költséges folyamat lehet, és nem garantált a 100%-os végeredmény. Az intraorál, azaz szájon belüli 3D szkennereknek köszönhetően azonban jelentősen leegyszerűsödik a kezelés, hiszen míg a hagyományos protézis elkészítése akár 30 nap is lehet, az új szkenner 5-10 perc alatt képes a száj belsejét ábrázoló 3D kép megalkotására” – mondta Balogh Attila, a Dental Scanner Solutions (DSS) ügyvezetője és társalapítója. „A DSS több ponton is szakít az eddig megszokott megoldásokkal és technikákkal, teljesen kiváltva a régi gipszmintás eljárást. Újításunk a fogorvosok és a páciensek számára is gyorsabb, pontosabb, kényelmesebb, nem utolsó sorban pedig fájdalommentes mintavételt tesz lehetővé. Emellett nincsenek zavaró kábelek és a pácienst sem kell „körbetáncolni” – tette hozzá Balogh Attila.

A teljes fogászati iparágat forradalmasító startupba most 350 millió forinttal száll be az MFB csoporthoz tartozó Hiventures és a Solus Capital Kockázati Tőkealap. A Start it @K&H inkubátorprogram első „millió dolláros” csapata a kapott befektetésből a termék fejlesztésére, a piacra lépésre és a bővülésre koncentrál. „A prototípusunk újításaival az intraorál szkennerek elterjedését kívánjuk előmozdítani. A fejlesztés megkezdése előtt beazonosítottuk a forgalomban levő eszközök hátrányait és gyenge pontjait, és most azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbb előnyt egyesítsük a prototípusban, megmutatva, hogy a fejlett technológia nem elérhetetlen luxus. A fejlett technológiák szinergiája olyan megoldásokhoz vezet, amik egyrészt költséghatékonyabbak, másrészt paramétereikben előnyösebbek, mint a hagyományos megoldások” – vázolta fel a jövőbeni terveket Balogh Attila.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...